Перегляд за Автор "Moroz Yevhen Vadymovych"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Експериментальне дослідження процесу формування соціально-емоційних навичок молодших школярів(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2025) Мороз Євген Вадимович; Moroz Yevhen VadymovychСтаття присвячена результатам експериментального дослідження процесу формування соціально-емоційних навичок у молодших школярів. Дослідження було проведене в навчальних закладах Сумської ОТГ, де було впроваджено систематичне методичне забезпечення, спрямоване на розвиток ключових соціально-емоційних компетенцій учнів. У процесі експерименту було оцінено зміни в таких аспектах, як самоконтроль, емоційна стабільність, комунікаційні навички та здатність до конструктивного розв’язання конфліктів. Також досліджено вплив інтерактивних методик на формування толерантності, товариськості та взаємодії серед учнів. Результати експерименту показали значне покращення рівня сформованості соціально- емоційних навичок після застосування педагогічних підходів, що підтверджує ефективність запропонованих методик для підвищення емоційної грамотності та соціальної адаптації молодших школярів. Стаття містить рекомендації щодо використання інтерактивних вправ у навчальному процесі для розвитку соціально-емоційних компетенцій учнів.Документ Проблемне навчання як засіб розвитку пізнавальної активності молодших школярів(2021) Мороз Євген Вадимович; Moroz Yevhen Vadymovych; Парфілова Світлана Леонідівна; Parfilova Svitlana LeonidivnaВ магістерській роботі розглядається питання проблемного навчання як засобу розвитку пізнавальної активності молодших школярів. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено (в умовах освітнього процесу) ефективність застосування проблемного навчання для підвищення пізнавальної активності молодших школярів. У роботі запропоновані критерії визначення рівнів розвитку пізнавальної активності молодших школярів та їх показники. Ефективність проблемного навчання як засобу розвитку пізнавальної активності доведена підвищенням рівнів сформованості пізнавальної активності молодших школярів.Документ Структурно‐функціональна модель соціально‐емоційних навичок молодших школярів(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Мороз Євген Вадимович; Moroz Yevhen VadymovychУ статті представлено огляд особливостей формування соціально‐ емоційних навичок молодших школярів та уточнено сутність поняття «соціально‐емоційні навички молодших школярів». Підкреслено, що формування соціально‐емоційних навичок є одним із ключових чинників повноцінного розвитку дитини, її адаптації до соціального середовища, збереження психічного здоров'я. У дітей молодшого шкільного віку відбуваються формування таких навичок, як регуляція емоцій та ефективна комунікація з оточенням. Автор статті наголошує на важливості впровадження програм соціально‐емоційного виховання в закладах освіти як ефективного способу формування соціально‐емоційних навичок дітей молодшого шкільного віку. Такий підхід покращує їхню психосоціальну адаптацію та сприяє зміцненню психічного здоров'я, формуванню готовності до школи та соціальної взаємодії.Документ Сутність та складові соціально‐емоційних навичок молодших школярів(2023) Мороз Євген Вадимович; Moroz Yevhen VadymovychУ цій статті надано огляд особливостей соціально‐емоційного розвитку учнів початкової школи та розкрито сутність поняття «соціально‐емоційні навички молодших школярів». Виділено, що соціально‐емоційний розвиток є одним із ключових факторів для повноцінного зростання дитини, її адаптації до соціального середовища, збереження психічного здоров'я та підготовки до подальшого навчання. Розвиток соціально‐емоційних навичок в учнів початкової школи передбачає формування таких навичок, як контроль емоцій, ефективне спілкування з навколишніми та встановлення цілей. Автор статті наголошує на важливості впровадження програм соціально‐емоційного та етичного навчання в освітніх закладах як ефективного методу розвитку соціально‐ емоційних навичок учнів початкової школи. Такий підхід сприяє покращенню їхньої психосоціальної адаптації та сприяє зміцненню психічного здоров'я, підготовці до подальшого навчання та взаємодії зі суспільством.