eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Moroz Ivan Oleksiiovych"

Зараз показуємо 1 - 20 з 77
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    4-вимірні вектори в СТВ
    (2011) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Іваній Володимир Степанович; Ivanii Volodymyr Stepanovych; Холодов Роман Іванович; Kholodov Roman Ivanovych
    Вивчення явищ, які протікають з великими швидкостями, вимагає врахування скінченності швидкості передачі взаємодії. Це, спільно з вимогою інваріантності законів всіх явищ по відношенню до зміни системи відліку, приводить до необхідності нерозривного розгляду простору і часу та введення єдиного об’єкту, у якому протікають всі процеси в природі – чотиривимірного простору-часу.
  • Документ
    Cтруктура и свойства полимерных композитов и нанокомпозитов, подвергнутых термомагнитной обработке
    (2015) Стадник Олександр Дмитрович; Stadnyk Oleksandr Dmytrovych; Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Медведовська Оксана Геннадіївна; Medvedovska Oksana Hennadiivna; Білик Володимир Миколайович; Bilyk Volodymyr Mykolaiovych
    В работе исследовано воздействие термомагнитной обработки на структуру и свойства полимерных композиционных материалов, на основе эпоксидно-диановой смолы, поливинилиденфторида, полиэтилена, поли-4-метилпентена-1. В качестве наполнителей использовали порошки: электролитическое железо, карбонильный никель и нанокобальт. Определено значение температуры плавления и кристаллизации, а также диапазон температур плавления (кристаллизации). Установлена зависимость степени кристалличности, коэрцитивной силы и остаточной намагниченности полимерных композиционных материалов от концентрации наполнителя и условий обработки.
  • Документ
    Актуальність формування енерогозбережувальної компетентності учнів на уроках фізики
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Цапенко Марина Василівна; Tsapenko Maryna Vasilivna; Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych
    У статті наводяться результати дослідження поінформованості учнів та їх батьків про ситуацію в енергетичній галузі України, про можливості використання енергозберігаючих технологій та стан їх практичного застосування на вітчизняних підприємствах і в побуті. Зазначається, що сучасний стан розвитку енергетики України, який характеризується наявністю значних проблем і нагальною необхідністю раціонального використання паливноенергетичних ресурсів, по-новому ставить питання про роль освіти у житті людини. Сьогодні мова йде про необхідність формування енергозбережувальної компетенції в учнів, що у майбутньому визначатиме перспективу формування загальної енергетичної компетентності всього населення у різних сферах промисловості та в побуті. Серед проблем, до яких в статті привертається увага, особливо виділяються: повільне здійснення екологізації системи освіти, недостатнє впровадження у навчально-виховний процес інноваційних та інформаційнокомунікаційних технологій, необізнаність учнів і низька підготовка вчителів з питань енергозбереження та недостатнє пропагування принципів енергозбереження серед учнів та їх батьків. Аналізується позитивний досвід залучення учнівської молоді до енергозбережувальних проектів та акцентується увага на необхідності широкого впровадження у навчальні предмети, зокрема фізику, питань, пов’язаних з економним використанням енергетичних ресурсів. У статті наголошується, що, у рамках концепції нової Української школи, педагогічні колективи, і особливо вчителі фізики, повинні стати провідниками вивчення та впровадження енергозберігаючих технологій і разом із учнями повинні залучатись до регіональних, міжрегіональних та міжнародних проектів з енергозбереження, що, поряд із просвітницькою діяльністю на уроках та поза їх межами, сприятиме формуванню нової енерго- і ресурсозбережувальної парадигми навчання та виховання і не лише молоді, а й всього населення країни.
  • Документ
    Вивчення загальних умов рівноваги макроскопічних систем
    (2012) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych
    Розглядається методика викладення загальних умов рівноваги термодинамічних систем.
  • Документ
    Вивчення зарубіжного досвіду викладання основ нанотехноологій
    (СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2016) Ткаченко Юлія Анатоліївна; Tkachenko Yuliia Anatoliivna; Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych
    У статті проаналізовано досвід зарубіжних країн по підготовці вчителів до викладання нанотехнологій в школі, за підсумками якого виділено спеціальні професійні компетенції, значущі для діяльності педагога в області основ нанотехнологій. Наведено основні складові змісту методичної підготовки вчителів у галузі нанотехнологій.
  • Документ
    Вивчення теми «термодинамічної теорії методів отримання низьких температур» в процесі підготовки вчителя фізики
    (НГТУ, 2012) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych
    Розглядається авторська методика викладу методу отримання наднизьких температур c допомогою магнітокалоричний ефекту в системі підготовки вчителів фізики.
  • Документ
    Використання smart-технологій в організації навчального середовища вивчення фізики
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Балабан Ярослав Романович; Balaban Yaroslav Romanovych; Іваній Володимир Степанович; Ivanii Volodymyr Stepanovych; Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych
    У статті висвітлено перспективи використання SMART-технологій у процесі вивчення фізики на сучасному етапі вдосконалення надання освітніх послуг. Проаналізовано та схарактеризовано переваги доцільності використання SMART орієнтованого навчального середовища при викладанні матеріалу з фізики. Розглянуто програму SMART Education, яка призначена для створення вільного навчального середовища. Описано її можливості й досвід використання.
  • Документ
    Використання ентропійних діаграм при вивченні термодинаміки
    (РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych
    Розглядаються можливості використання ентропійних діаграм при вивченні курсу термодинаміки.
  • Документ
    Висвітлення протиріч класичної статистики в курсі термодинаміки та статистичної фізики
    (2012) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych
    Аналізується протиріччя в теорії М. Планка про розподіл енергії в спектрі абсолютно чорного тіла.
  • Документ
    Віртуальна реальність як складова освітнього середовища по формуванню особостості студента
    (РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Величко Степан Петрович; Velychko Stepan Petrovych
    В умовах широкого запровадження ІКТ в усі сфери діяльності людини, включаючи і освіту, та стрімкого зростання значущості комп'ютерних технологій для вирішення навчально-виховних завдань, пов'язаних із розвитком вищої освіти та підготовкою високопрофесійних фахівців у вищих навчальних закладах (ВНЗ), достатньо важливою залишається проблема усвідомлення того рівня, якому має відповідати матеріально-технічне та методичне забезпечення процесу підготовки, формування, розвитку і виховання особистості майбутнього фахівця.
  • Документ
    Готовність вчителів фізики до викладання основ нанотехноологій
    (СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2016) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Ткаченко Юлія Анатоліївна; Tkachenko Yuliia Anatoliivna
    Актуальність знань в області нанотехнологій, в тому числі і для школярів, диктується часом. У зв'язку з цим виникає необхідність розглядати готовність вчителя фізики до викладання основ нанотехнологій як обов'язкову складову частину готовності до педагогічної діяльності в цілому. Тому, доцільно говорити про вдосконалення методичної підготовки майбутніх педагогів та внесення змін до змісту підвищення кваліфікації педагогів.
  • Документ
    Готовність майбутнього вчителя фізики до формування в учнів знань про нанотехнології
    (2016) Величко Степан Петрович; Velychko Stepan Petrovych; Іваній Володимир Степанович; Ivanii Volodymyr Stepanovych; Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Ткаченко Юлія Анатоліївна; Tkachenko Yuliia Anatoliivna
    На основі аналізу досвіду зарубіжних країн і вивчення реального стану викладання нанофізикотехнологічних дисциплін у педагогічних університетах України розкрито специфіку й окреслено основні складові змісту методичної підготовки майбутніх учителів фізики до навчання основ нанонаук. Сформульовано поняття «готовність майбутнього вчителя фізики до формування в учнів знань про нанотехнології», виділено основні спеціальні професійні компетентності вчителя фізики, значущі для його діяльності в галузі навчання сучасним нанотехнологічним знанням.
  • Документ
    Елементарна теорія намагнічення діамагнетиків у системі підготовки вчителя фізики
    (НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych
    Аналізується стан викладання деяких питань електродинаміки суцільних середовищ. Розглядається методика подання у навчальному процесі підготовки вчителя фізики механізму впливу діамагнетиків на зовнішнє магнітне поле. Пропонується оригінальний спосіб оцінки додаткового магнітного моменту, який виникає внаслідок прецесії електронів в атомах у зовнішньому магнітному полі.
  • Документ
    Елементарна теорія намагнічення парамагнетиків у системі підготовки вчителя фізики
    (НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych
    Аналізується стан викладання деяких питань електродинаміки суцільних середовищ. Розглядається методика подання у навчальному процесі підготовки вчителя фізики механізму впливу парамагнетиків на зовнішнє магнітне поле.
  • Документ
    Елементи математичного апарату термодинаміки
    (2011) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych
    В статті розглядаються елементи математичного апарату термодинаміки, який використовується при підготовці вчителя фізики. На прикладі рівняння першого закону термодинаміки показано використання умови Ейлера для визначення наявності ознак повного диференціалу в пфаффовій формі. Аналізуються властивості якобіанів.
  • Документ
    Закон Максвелла про розподіл швидкостей молекул в курсі фізики
    (2011) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Яременко Олексій Васильович; Yaremenko Oleksii Vasylovych; Яременко Людмила Олексіївна; Yaremenko Liudmyla Oleksiivna
    Деякі аспекти викладання теми «Закон Максвелла про розподіл швидкостей молекул». Розглядаються питання пов‘язані з викладанням теми «Розподіл Максвелла молекул за швидкостями» та його застосування до обґрунтування МКТ газів.
  • Документ
    Закони збереження в системі формування наукового світогляду майбутнього вчителя фізики
    (НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych
    Розглядається роль законів збереження в формуванні наукового світогляду майбутніх вчителів фізики. Аналізуються можливі методичні підходи розгляду закону збереження енергії.
  • Документ
    Застосування першого закону термодинаміки під час її вивчення
    (Педагогічна преса, 2012) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych
    В статье рассмотрены некоторые примеры применения первого начала термодинамики для изучения свойств и процессов в произвольных макроскопических системах. Ключевые слова: первое начало термодинамики, произвольная система.
  • Документ
    Изучение темы «термодинамическая теория эффекта Джоуля-Томсона» в процессе подготовки учителя физики
    (2013) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych
    Розглядається авторська методика викладу теорії методу отримання низьких температур c допомогою ефекту Джоуля-Томсона в системі підготовки вчителів фізики.
  • Документ
    Имидж выпускников педагогического университета в эпоху перехода к новому технологическому укладу
    (РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Іваній Володимир Степанович; Ivanii Volodymyr Stepanovych; Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Петренко Світлана Віталіївна; Petrenko Svitlana Vitaliivna; Стадник Олександр Дмитрович; Stadnyk Oleksandr Dmytrovych
    Публікація присвячена аналізу проблем формування іміджу випускників педагогічних університетів в умовах переходу до нового технологічного укладу. Наведено дані свот-аналізу факультету, які потрібно враховувати у практичній діяльності по формуванню іміджу. Запропоновано дорожню карту розвитку проектів з формування іміджу випускника. Зроблено висновки про те, що в сучасних реаліях процес формування іміджу випускника залежить від реалізації комплексного плану стратегічного розвитку університету, спільних і цілеспрямованих дій державних адміністрацій, керівників вузу та факультету по підвищенню конкурентоспроможності університету, що має базуватися як на зміцненні матеріальної бази, так і на підвищенні частки вартості нематеріальних активів.
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • 3
  • 4
  • »

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук