eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Miaus Alina Oleksiivna"

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Використання SWOT – аналізу для розробки ідеї туристичного продукту
    (ФОП Цьома С.П., 2022) Мяус Аліна Олексіївна; Miaus Alina Oleksiivna; Троян Марія Юріївна; Troian Mariia Yuriivna; Школа Вікторія Юріївна; Shkola Viktoriia Yuriivna
    Визначено SWOT-аналіз та його особливості застосування. Розширено область застосування SWOT-аналізу для розробки ідеї туристичного продукту – туристичного регіону. Запропоновано перелік внутрішніх та зовнішніх фокторів для оцінки їх впливу на туристичну діяльність в новому туристичному регіоні.
  • Документ
    Економічні та соціально-культурні аспекти розвитку туризму в Сумській області
    (ФОП Цьома С. П., 2022) Мяус Аліна Олексіївна; Зігунов Василь Миколайович; Miaus Alina Oleksiivna; Zihunov Vasyl Mykolaiovych
    Аналіз економічних та соціально-культурних аспектів розвитку туризму в Сумській області. Розглянуто чинники розвитку водного, пішохідного видів туризму та рекреаційні можливості регіону, перелік умов, від якого залежить розвиток туризму на Сумщині. Представлено цікаві туристичні міста та культурні пам’ятки Сумської області, а також регіональні маршрути водного та пішохідного видів туризму.
  • Документ
    Проблеми каналів комунікації туристичного підприємства в процесі просування туристичного продукту
    (ФОП Цьома С. П., 2023) Мяус Аліна Олексіївна; Троян Марія Юріївна; Miaus Alina Oleksiivna; Troian Mariia Yuriivna
    Дослідження спрямоване на виявлення та аналіз проблем, які туристичні підприємства можуть зазнавати в процесі використання каналів комунікації для просування своїх турпродуктів. Основний акцент робиться на ідентифікації труднощів, пов'язаних із вибором ефективних комунікаційних стратегій, взаємодією з аудиторією та використанням сучасних медіа-каналів. Дослідження може слугувати основою для вдосконалення комунікаційних стратегій туристичних підприємств та сприяти їхньому успішнішому позиціонуванню на ринку туризму.
  • Документ
    Теоретичні основи каналів комунікації туристичного підприємства
    (ФОП Цьома, 2024) Мяус Аліна Олексіївна; Miaus Alina Oleksiivna; Троян Марія Юріївна; Troian Mariia Yuriivna
    Вивчення ефективності та викликів, що виникають у використанні різних каналів комунікації для просування туристичних послуг. Дослідження виявляє ключові аспекти, такі як вплив соціальних медіа, традиційних маркетингових каналів та прямої взаємодії з клієнтами на успішність та конкурентоспроможність турпідприємств. Аналізуються стратегії покращення комунікаційних процесів та вирішення існуючих проблем з метою оптимізації маркетингових зусиль та забезпечення успішного позиціонування турпродукту на ринку.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук