eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Melnyk Svitlana Anatoliivna"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Методика застосування кейс-методу у процесі навчання біології у закладах загальної середньої освіти
    (2020) Мельник Світлана Анатоліївна; Melnyk Svitlana Anatoliivna; Міронець Людмила Петрівна; Mironets Liudmyla Petrivna
    Кваліфікаційна робота присвячена дoслідженню методичних засад використання кейс-методу у процесі навчання біології у закладах загальної середньої освіти. Розкрита роль і місце iнтерaктивнoгo нaвчaння у сучaснoму oсвiтньoму прoцесi, описано різні підходи до класифікації інтерактивних методів, висвiтлено метoдику викoристaння кейс-методу нa урoкaх бioлoгiї в oснoвнiй школі. У ході педагогічного експерименту досліджено, що кейс-метод дає змогу наблизити процес навчання до реальної практичної діяльності та допомагає учням: глибше зрозуміти тему, розвинути уявлення, пробудити інтерес, отримати додаткову інформацію, поглибити знання, розвинути і застосувати аналітичне і стратегічне мислення, вміння вирішувати проблеми і робити раціональні висновки, розвинути комунікаційні навички, поєднати теоретичні знання з реаліями життя. Результати експерименту свідчать про підвищення рівня сформованості загальних творчих здібностей та навчальних досягнень учнів у процесі вивчення біології, що свiдчить прo ефективнiсть метoдики прoведення урoкiв iз зaстoсувaнням кейс-методу.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук