eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Mekhed D. B."

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Вхідне діагностування на заняттях з вищої математики
    (2013) Мехед Д. Б.; Mekhed D. B.; Ткач Ю. М.; Tkach Yu. M.
    Необхідність покращення якості математичної освіти в світлі сучасних підходів до проблем навчання вимагає внесення змін у структуру навчального процесу, пов’язаних з розвитком інтелектуальних умінь студентів та активізацією їх розумової діяльності. За допомогою методики РОЗУМ пропонується виявляти міру сформованості понятійного мислення студентів при вивченні вищої математики. Володіючи цією інформацією, можна вносити корективи в навчальний процес з метою підвищення його ефективності. Зокрема, більшість студентів, які вступили на економічні спеціальності, володіють середнім рівнем знань з математики, що зумовлює певні особливості роботи викладача.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук