eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Marufenko Olena Viktorivna"

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Вокальна підготовка вчителя музики в системі неперервної освіти
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Маруфенко Олена Вікторівна; Marufenko Olena Viktorivna
    У статті проаналізовано проблему вокальної підготовки вчителя музики в системі неперервної освіти. Розглянуто поняття «освіта», «неперервна освіта», висвітлено стадії її становлення та розвитку. Актуалізовано соціоцентричний та антропоцентричний аспекти моделі неперервної освіти, висвітлено процесуальні, інституціальні та результативні складові вокальної підготовки в системі неперервноїосвіти, визначено мету неперервноївокально-педагогічноїосвіти.
  • Документ
    Голосозміцнюючий потенціал особистості як основа моделювання стратегії забезпечення голосового здоров’я майбутнього вчителя мистецтва
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Маруфенко Олена Вікторівна; Marufenko Olena Viktorivna
    У статті актуалізовано проблему розвитку голосозміцнюючого потенціалу майбутнього вчителя мистецтва. Визначено сутність поняття «голосозміцнюючий потенціал особистості». Наголошено, що голосове здоров’я є однією з провідних умов професійної ефективності та психологічної стабільності вчителя мистецтва. Виявлено, що актуалізація індивідуального голосозміцнюючого потенціалу особистості виявляється у феномені об’єктивно-суб’єктивного сприймання власного голосового здоров’я. Презентовано теоретичну модель розвитку голосозміцнюючого потенціалу вчителя мистецтва в системі неперервної мистецько-педагогічної освіти.
  • Документ
    Особливості вокальної підготовки в системі мистецько-педагогічної освіти
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Маруфенко Олена Вікторівна; Marufenko Olena Viktorivna
    У статті досліджено особливості вокальної підготовки студентів у системі мистецько-педагогічної освіти. Розвинута вокально-слухова діяльність розглядається як передумова процесу формування вокально-педагогічної майстерності. Запропоновано педагогічну модель та поетапну схему процесу формування вокально-слухових навичок майбутніх учителів музики. Обґрунтовано необхідність перенесення акцентуз виконавського на педагогічний напрям.
  • Документ
    Порівняльно-рейтинговий аналіз успішності вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в системі неперервної мистецько-педагогічної освіти
    (2014) Маруфенко Олена Вікторівна; Marufenko Olena Viktorivna
    У статті презентується порівняльно-рейтинговий аналіз успішності вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва, визначаються коефіцієнти навченості та їх приріст, акцентується увага на великій розбіжності результатів всередині досліджуваної групи. Аналізується залежність якості вокальної підготовки музикантів – випускників вищих педагогічних навчальних закладів від визначеності майбутнього післядипломного професійного шляху та попереднього профільного навчання: надані таблиці порівняльно-рейтингового аналізу, діаграма розподілу студентів за наявністю попереднього співацького досвіду, аналіз навчальних програм передуючого навчання.
  • Документ
    Проблеми науково-методичного забезпечення процесу вокальної підготовки вчителя музики в системі неперервної освіти
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Маруфенко Олена Вікторівна; Marufenko Olena Viktorivna
    У статті аналізуються проблеми процесу вокальної підготовки вчителя музики в системі неперервної освіти. Пропонуються шляхи удосконалення якості фахової підготовки за рахунок самостійних та індивідуально-дослідних занять. Розглядаються новітні теорії та методичні системи, інновації у науково-методичному забезпеченні процесу вокальної підготовки вчителя музики тощо.
  • Документ
    Тенденції розвитку системи неперервної освіти в ХХІ столітті
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Маруфенко Олена Вікторівна; Marufenko Olena Viktorivna
    Стаття присвячена проблемам неперервної освіти як глобальної світової освітянської тенденції сьогодення. Автор відзначає, що глобалізаційно-інтеграційна ситуація, яка склалася у світовому суспільстві другої половини ХХ століття, поставила едукологічні проблеми на рівень соціально-економічних і політичних. Автором розглядаються наслідки науково-технічної революції в освітянській сфері, що знайшли відображення в радикальних змінах професійнокваліфікаційного складу населення. Підкреслюється, що імперативом сьогодення є необхідність постійного неперервного навчання. Аналізуються поняття «освіта впродовж життя» та «навчання протягом усього життя». Визначається низка проблем щодо реалізації «освіти впродовж життя» у практику сьогодення. Надаються основні стратегічні характеристики освітянської системи ХХІ століття: експансія, інновація та інтеграція. Автором наголошується увага на інтеграційному характері світової освітянської системи під час глобалізації сучасного суспільства та акцентується своєчасність процесів солідарності, що поєднуються; співробітництва, що дає силу; конкуренції, що дає стимул. Здійснюється порівняльний аналіз змістовного наповнення понять «навчання впродовж життя» та «освіти впродовж життя». Особливістю сучасного етапу розвитку національної освітянської системи є перехід від парадигми освіти впродовж життя до парадигми навчання впродовж життя, коли людина стає суб’єктом освіти впродовж життя в навчанні впродовж життя. Передумовою освіти впродовж життя визначається навчання впродовж життя, яке розуміється як цілісна й інтегрована стратегія, що спрямована на виконання адаптаційних і творчих функцій індивідів та сприяє безупинному поліпшенню якості особистого й колективного життя.
  • Документ
    Теоретичне обґрунтування формування активної позиції вчителя мистецтва відносно власного голосового здоров’я
    (2013) Маруфенко Олена Вікторівна; Marufenko Olena Viktorivna
    У статті актуалізовано проблему підвищення голосової активності професіоналів голосу та виникаючих у зв’язку з цим проблем з голосовим апаратом. Наголошено, що серед професіоналів голосу вчителі мистецтва займають особливе місце. Визначено, що основною проблемою зміцнення та збереження власного голосового здоров’я майбутнього вчителя мистецтва є проблема відсутності ціннісного особистісного відношення до власного голосу. Проаналізовано основні зарубіжні наукові концепції щодо формування активної позиції особистості відносно власного здоров’я. Розглянуто можливість використання запропонованих моделей у навчально-виховному процесі вокальної підготовки вчителя мистецтва.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук