Перегляд за Автор "Marekha Iryna Serhiivna"
Зараз показуємо 1 - 17 з 17
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Sports Events And Tourism: International Outlook(ФОП Цьома С.П., 2022) Golubchenko O.; Голубченко О.; Marekha Iryna Serhiivna; Мареха Ірина СергіївнаThe particularities of sports-and-event tourism are considered on a global scale. The segment of consumers of sports-and-event tourism products is outlined. The system and structural components of sports-and-event tourism have been studied. The most spectacular sporting events in the world and the most visited European championships are analyzed.Документ Актуальні питання розвитку та особливості імплементації сільського туризму в природогосподарську практику(ФОП Цьома С.П., 2022) Яковенко Є. І.; Yakovenko Ye. I.; Мареха Ірина Сергіївна; Marekha Iryna SerhiivnaУ статті розглянуто сільський туризм як актуальний напрям освоєння навколишнього середовища. Здійснено дослідження основних етапів, тенденцій, принципів та напрямів розвитку сільського туризму. Обґрунтовано необхідність позиціонування даного виду туризму для економіки країни. Розглянуто закордонний досвід розвитку сільського туризму. Запропоновано напрямки імплементації сільського туризму для України.Документ Арт-туризм та драйвери його розвитку(ФОП Цьома С.П., 2022) Рєзунова В. О.; Riezunova V. O.; Мареха Ірина Сергіївна; Marekha Iryna SerhiivnaУ роботі дається визначення арт-туризму як нової категорії туристики. Здійснено класифікацію арт-об’єктів та оцінено їх значення для розвитку туризму. Ідентифіковано динамічні та статичні драйвери розвитку арттуризму. Обґрунтовано значення арт-туризму для підвищення туристичної привабливості міста.Документ Безпека туристів як чинник сталого розвитку дестинацій(ФОП Цьома С. П., 2023) Дорофєєв Едуард Михайлович; Мареха Ірина Сергіївна; Dorofieiev Eduard Mykhailovych; Marekha Iryna SerhiivnaНа сучасному етапі розвитку суспільства питання безпеки в туризмі набувають глобального значення, оскільки туристичний бізнес набирає масштабів планетарного рівня. Зазначається, що поточна соціально-економічна ситуація у світі та країні характеризується багатьма недоліками, які потребують врахування у практиці ведення туристичного бізнесу з метою гарантування безпеки туристичної подорожі та максимально можливої мінімізації існуючих ризиків. Доведено, що основоположним чинником успішного туристичного бізнесу є безпека клієнтів, оскільки туризм у першу чергу повинен приносити лише позитивні емоції та справляти відмінні враження від подорожі. Аргументовано, що безпека виступає драйвером сталого розвитку туризму в усіх його напрямках та проявах.Документ Безпекові аспекти та ризик у туристичній діяльності(ФОП Цьома С.П., 2022) Одінцова Єлизавета Максимівна; Odintsova Yelyzaveta Maksymivna; Мареха Ірина Сергіївна; Marekha Iryna SerhiivnaРозглянуто передумови для організації безпечної подорожі туриста з метою просування туристичних продуктів на ринку. Описано, як тероризм, кримінал та інші негативні фактори впливають на кількість туристів, які прибувають у певну країну. З’ясовано, як сприймаються ризики туристами та як вони впливають на прийняття рішень. Встановлено, що туристи готові витрачати більше грошей для того, щоб їм було надано максимальний рівень захисту під час подорожі.Документ Брендинг Італії як туристичної дестинації(ФОП Цьома С.П., 2022) Вакал В. О.; Vakal V. O.; Мареха Ірина Сергіївна; Marekha Iryna SerhiivnaУ роботі розглядаються питання геомаркетингу, або маркетингу території. Обгрунтовано провідну роль брендування країни у процесі приваблення туристів та перетворення держави на провідну туристичну дестинацію. Здійснено конкретизацію дослідження по відношенню до європейської країни – Італії. Розкрито роль ресурсної складової у процесі формування позитивного туристичного іміджу Італії. Охарактеризовано сучасні бренди Італії та їх роль у забезпеченні високої впізнаваності європейської держави серед закордонних туристів.Документ Використання інструментів інтернет-маркетингу для просування туристичного продукту(2022) Задорожна В. О.; Zadorozhna V. O.; Мареха Ірина Сергіївна; Marekha Iryna SerhiivnaРозглянуто особливості застосування інструментів інтернет-маркетингу технологій з метою просування туристичних продуктів на певних ринках. Описано, як за допомогою сучасних цифрових маркетингових технологій популяризувати туристичний продукт. Встановлено, що запровадження таких технологій підвишує ефективність діяльності туристичних компаній. Акцентовано увагу на таких перевагах у ефективності, як зростання продажів, посилення лояльності клієнтів до туристичного продукту тощо.Документ Закордонний досвід розвитку туристичного потенціалу на прикладі країн Євросоюзу(ФОП Цьома С.П., 2022) Гич В. Р.; Мареха Ірина Сергіївна; Hych V. R.; Marekha Iryna SerhiivnaВ тезах розглянуті питання досвіду розвитку туристичного потенціалу країн Євросоюзу. Визначено зміст поняття «туристичний потенціал» та коротко охарактеризовану його структуру. Проаналізовано специфіку розвитку туристичного потенціалу ЄС та чинники його розвитку. Визначено особливості діяльності ЄС, спрямованих на розвиток туристичного потенціалу країн-членів.Документ Маркетингові стратегії господарства ресторанного бізнесу як основа забезпечення його конкурентоспроможності(ФОП Цьома С. П., 2023) Бичко Анна Сергіївна; Мареха Ірина Сергіївна; Bychko Anna Serhiivna; Marekha Iryna SerhiivnaУ тезах розроблено алгоритм вибору стратегій та підстратегій господарств ресторанного бізнесу виділених типів і рекомендовано до застосування основні види стратегій (масового, диференційованого, високодиференційованого, концентрованого, висококонцентрованого маркетингу) та підстратегій (ковзаючих, постійних та привілейованих цін; мінімізації ризиків, прагнення – пошуку додаткових ресурсів, розширення масштабів, адресного звернення, одиничного, комплексного та підкріплюючого переваги; запропоновано систему показників конкурентоспроможності господарств ресторанного бізнесу, яка враховує результати впливу управлінських факторів, у тому числі наявність та рівень застосовуваних маркетингових стратегій, що забезпечує комплексність оцінки конкурентоспроможності, підвищує ступінь адаптації до умов, що склалися на ринку ресторанних послуг та випереджає коригування стратегій; апробація системи показників дозволила провести оцінку конкурентоспроможності у досліджених господарств ресторанного бізнесу та вибрати чи змінити їх маркетингові стратегії та підстратегії.Документ Організація івентів у готельно-ресторанному сервісі(ФОП Цьома С. П., 2023) Нужна Вероніка Андріївна; Мареха Ірина Сергіївна; Nuzhna Veronika Andriivna; Marekha Iryna SerhiivnaВ тезах розглянуті питання досвід впровадження івентів у готельно- ресторанному сервісі. Проаналізовано маркетингову стратегію побудови шоу- програми, яка для її реалізації має складається з основних елементів. Охарактеризовано проведення заходу з допомогою event агентства, який співпрацює з готельно-ресторанним комплексом. Проаналізовано, хто у колективі відповідальний за в організації заходів та яких фахівців необхідно залучити для допомоги. Виділено типи свят та способи їх проведення залежно від тематики.Документ Особливості ринку туристичної реклами в Сумському регіоні(ФОП Цьома С. П., 2023) Задорожна Вікторія Олегівна; Мареха Ірина Сергіївна; Zadorozhna Viktoriia Olehivna; Marekha Iryna SerhiivnaРозвиток туризму у Сумському регіоні не відповідає потребам економічної та соціально-політичної обстановки. Ринок туристичних послуг зростає швидше, ніж реклама, що створює проблеми з якістю, впровадженням та популярністю реклами. У роботі також розглядаються різні види реклами, що використовуються в регіоні, такі як зовнішня реклама, інтернет-реклама та сувенірна реклама. Зазначається, що сучасні технології, зокрема інтернет, мають велике значення для туристичної реклами, і наводяться приклади цифрової реклами в туристичній галузі. Автор також зазначає, що реклама туристичної галузі ще не готова до швидкого зростання, і компаніям потрібно переорієнтувати свої комунікації на зміни у споживанні подорожей.Документ Потенціал сталого туризму для імплементації Європейського зеленого курсу(ФОП Цьома С.П., 2022) Мареха Ірина Сергіївна; Marekha Iryna Serhiivna; Троян Марія Юріївна; Troian Mariia Yuriivna; Мозгова Дар’я Ростиславівна; Mozghova Dar’ia RostyslavivnaУ статті розглянуто сталий туризм як потужний інструмент для Європейського Зеленого курсу. Здійснено дослідження основних складових сталого туризму крізь призму Цілей Сталого Розвитку (ЦСР). Обґрунтовано шляхи використання потенціалу сталого туризму для країн ЄС.Документ Роль та значення арт-туризму в розвитку регіону(ФОП Цьома С. П., 2023) Рєзунова Вікторія Олександрівна; Мареха Ірина Сергіївна; Riezunova Viktoriia Oleksandrivna; Marekha Iryna SerhiivnaУ публікації розкрито сутність арт-туризму, розглянуто роль та значення арт-туризму в розвитку Сумського регіону та проаналізовано основні можливості Сумського регіону для розвитку арт-туризму. Охарактеризовано туристичну привабливість Сумської області.Документ Специфіка вітчизняних та закордонних стратегій розвитку туристичного потенціалу регіонів(ФОП Цьома С. П., 2023) Гич Віта Русланівна; Мареха Ірина Сергіївна; Hych Vita Ruslanivna; Marekha Iryna SerhiivnaВ тезах розглянуті питання вітчизняного та закордонного досвіду використання стратегій розвитку туристичного потенціалу регіонів. Проаналізовано загальну Стратегію розвитку туризму в Україні до 2026 року в розрізі розвитку туристичного потенціалу окремих регіонів країни. Досліджено специфіку програм розвитку туристичного потенціалу окремих областей України, що діяли протягом останнього часу. Охарактеризовано основні моделі державного регулювання сфери туризму в закордонних країнах, котрі визначають специфіку використовуваних в окремих країнах світу стратегій розвитку туристичного потенціалу регіонів. Проаналізовані основні види стратегій, які використовуються в різних країнах світу для розвитку окремих компонентів туристичного потенціалу регіонів.Документ Стан та перспективи розвитку сільського туризму на Сумщині(ФОП Цьома С. П., 2023) Яковенко Єлизавета Іванівна; Мареха Ірина Сергіївна; Yakovenko Yelyzaveta Ivanivna; Marekha Iryna SerhiivnaВисвітлено туристично-рекреаційний потенціал Сумської області на північному-сході України. Розкрито проблему низького туристичного потоку у районі Слобожансько-Донбаського туристично-рекреаційного району через тимчасово окуповані території Російською Федерацією. Зазначено переваги туризму в цьому регіоні, зокрема, наявність незайманих природних пам'яток.Документ Сучасні екологічні тренди у розвитку сталого туризму(Черкаський державний технологічний університет, 2023) Мареха Ірина Сергіївна; Marekha Iryna SerhiivnaЗапропоновано виокремити певні концепції сталого туризму: природоресурсну, агроцентричну, природоохоронну, природоефективну та природостабілізуючу, які логічно узгоджуються з природним, сільським, еко-туризмом, зеленим та кліматично-розумним туризмом відповідно. Виведено графічні моделі щодо врахування екологічної складової в сучасних концепція сталого туризму. Обґрунтовано практичну цінність результатів дослідження, які дозволяють виокремити екологічні сегменти в сталому туризмі та запропонувати релевантні стратегії просування туристичних продуктів екологічної спрямованості.Документ Туризм і гостинність: шляхи сталого розвитку(2023) Зігунова Інна Сергіївна; Zihunova Inna Serhiivna; Любіцева Ольга Олександрівна; Liubitseva Olha Oleksandrivna; Мареха Ірина Сергіївна; Marekha Iryna Serhiivna; Мозгова Дар’я Ростиславівна; Mozghova Dar’ia Rostyslavivna; Смирнов Ігор Георгійович; Smyrnov Ihor Heorhiovych; Троян Марія Юріївна; Troian Mariia YuriivnaУ монографії розглядаються особливості функціонування економіки туристського бізнесу відповідно до політики Європейського Союзу; сучасні світові тенденції застосування інформаційних технологій в туризмі, що є актуальним у досягненні конкурентних переваг на міжнародному ринку; стан та перспективи розвитку агротуризму як інтегральної компоненти сталого розвитку, орієнтованої на Європейський Зелений курс; напрямки розвитку регіонального туризму в повоєнний період, з акцентом на драйверах відновлення туристських дестинацій в територіальних громадах Сумщини; використання історико-культурної спадщини Києво-Подолу в сучасній туристично-рекреаційній діяльності України. Матеріали монографії можуть бути корисні для науковців, які вивчають різні аспекти стану сучасного туризму, а також для фахівців туристської діяльності, викладачів, студентів, аспірантів.