Перегляд за Автор "Marchenko V. O."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Корекція знань і вмінь учнів як засіб забезпечення неперервності математичної освіти(2016) Черкаська Л. П.; Cherkaska L. P.; Москаленко О. А.; Moskalenko O. A.; Марченко В. О.; Marchenko V. O.У статті розглянуто різні підходи до визначення структури процесу навчання. На основі їх зіставлення та узагальнення, а також з урахуванням специфіки сучасного стану освітньої галузі виокремлено основні етапи навчального процесу, охарактеризовано значення коректувально-регуляційного етапу для забезпечення неперервності математичної освіти. У результаті проведеного дидактичного аналізу процедури корекції знань і вмінь учнів обґрунтовано можливість трактування її як окремої навчально-пізнавальної діяльності.Документ Метод аналогії як засіб активізації пізнавальної активності учнів(2015) Матяш Л. О.; Matiash L. O.; Марченко В. О.; Marchenko V. O.; Черкаська Л. П.; Cherkaska L. P.У тезах розглядаються окремі аспекти розвитку пізнавальної активності учнів, виділені шляхи формування пізнавального інтересу учнів. Особлива увага приділяється методу аналогії як засобу інтенсифікації процесу навчання.