Перегляд за Автор "Makovetska Nataliia Valeriivna"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Формування управлінської компетентності майбутніх фахівців фізичної культури у закладах вищої освіти до організації масових заходів в умовах змішаного навчання(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2025) Конох Анатолій Петрович; Konokh Anatolii Petrovych; Маковецька Наталія Валеріївна; Makovetska Nataliia Valeriivna; Конох Олена Євгенівна; Konokh Olena YevhenivnaСтаття присвячена висвітленню теоретичних засад формування управлінської компетентності майбутніх фахівців фізичної культури у закладах вищої освіти в умовах змішаного навчання. Проведений аналіз наукових праць, присвячених формуванню управлінської компетентності майбутніх фахівців фізичної культури, свідчить про те, що ця проблема як у теоретичному, так і в методологічному аспектах досліджена недостатньо. Зазначено, що науковці розглядали різні аспекти професійної компетентності та культури майбутніх фахівців фізичної культури, проблему формування управлінської компетентності. Досліджуються поняття компетентність, компетенція, професійна компетентність, управлінська компетентність, управлінська компетентність фахівців фізичної культури, а також з’ясовується сучасний стан їх сформованості. Встановлено, що управлінська компетентність майбутнього фахівця фізичної культури – це сукупність компетенцій, які охоплюють систему знань основ теорії управління. Щоб фахівець не тільки мав управлінську компетентність, але й міг би її застосовувати у своїй професійній діяльності, необхідно забезпечити розширення меж професійної підготовки у сфері фахівців фізичної культури, грунтуючись на передових підходах у навчанні та нових освітніх стандартах. Доведено, що майбутня професійна діяльність фахівців фізичної культури, а фактично і управлінська компетентність передбачає, що під час професійної підготовки необхідно її сформувати, що дозволить більш ефективно використовувати творчий та інтелектуальний потенціал в теперішніх ринкових умовах, виконуючи професійні функції на фоні високого рівня ділових і особистісних якостей, в керуванні процесами та людьми. Автор наголошує, що розвиток сфери фізичної культури в сучасних ринкових умовах неможливий без фахово підготовлених, компетентних фахівцівуправлінців фахівців фізичної культури. Встановлено, що формування управлінської компетентності майбутнього фахівця фізичної культури у процесі фахової підготовки має базуватися на загальнолюдських цінностях, комплексному компетентністному підході та професійній компетенції майбутнього фахівця, необхідних під час роботи в умовах змішаного навчання.