eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Luzan Ania Vitaliivna"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Снюзлентерапія, як ефективний засіб комплексної реабілітації дитини з інвалідністю
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Івер Наталія Миколаївна; Iver Nataliia Mykolaivna; Лузан Аня Віталіївна; Luzan Ania Vitaliivna
    Порушення сенсорики, тобто реакції на подразнення органів відчуття це важлива сфера людської активності, яка може бути повернена і відновлюється за допомогою особливих методик. Саме тому важливе місце посідає методика снюзлентерапії. Оскільки, порушення обробки сенсорної інформації на будь-якому з рiвнiв нервової системи, яке спостерiгається у дiтей з уродженими або набутими вадами, негативно впливає на такi важливi сфери життя, як освоєння рухових навичок, емоцiй, iгрової дiяльность, регуляцiї поведiнки, навчання та соцiальної взаємодiї. Завдяки заняттям за методикою снюзлентерапії, у дiтей з iнвалiднiстю поліпшується загальна моторика та руховi здiбностi, з’являється цiкавiсть до дослiдницької дiяльностi, дитина навчається швидко й правильно реагувати в нестандартних ситуаціях, розвантажується й змiцнюється нервова система, покращується психоемоцiйний стан.
  • Документ
    Технології соціального супроводу неповних сімей
    (2020) Лузан Аня Віталіївна; Luzan Ania Vitaliivna; Рижанова Алла Олександрівна; Ryzhanova Alla Oleksandrivna
    Магiстерське дослiдження присвячене проблемi соціально-педагогічної підтримки неповних сімей, що виховують дитину з особливими потребами. Проаналiзовано стан проблеми у загальнiй та спецiальнiй психолого-педагогiчнiй лiтературi, окреслено сутнiсть поняття «технологія», «неповна сім’я», «соціальний супровід сім’ї», «соціально-педагогічна підтримка», «діти з особливими потребами»; проаналізовано нормативно-правове забезпечення з питань прав дітей з особливими потребами та захисту прав неповних сімей; виявлено особливості технології соціально-педагогічної підтримки неповних сімей, що виховують дитину з особливими потребами; з’ясовано сучасний досвід технології соціально-педагогічної підтримки неповних сімей; визначено критерiї, показники та рiвнi потреб родини у соціально-педагогічній підтримці; розроблено, експериментально перевірено та проаналізовано ефективність програми соціально-педагогічної підтримки неповних сімей, що виховують дитину з особливими потребами; доведено позитивний вплив апробованої програми на поступове зниження потреб неповних сімей в соціально-педагогічній підтримці.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук