eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Liubitseva Olha Oleksandrivna"

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Актуальні питання розвитку туристських дестинацій
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Любіцева Ольга Олександрівна; Liubitseva Olha Oleksandrivna; Смирнов Ігор Георгійович; Smyrnov Ihor Heorhiiovych; Зігунова Інна Сергіївна; Zihunova Inna Serhiivna; Зігунов Василь Миколайович; Zihunov Vasyl Mykolaiovych; Мозгова Дар’я Ростиславівна; Mozghova Dar’ia Rostyslavivna; Косик Вікторія Сергіївна; Kosyk Viktoriia Serhiivna; Зігунов Роман Васильович; Zihunov Roman Vasylovych
    У монографії висвітлюються актуальні питання розвитку туристських дестинацій: охарактеризовані концептуальні підходи до розуміння та формування бренду території, аналізується практика розробки та просування регіональних туристичних брендів України та Ізраїлю; проаналізовано сучасні умови розвитку кластерів у туристичній галузі України; зазначено проблеми функціонування туристичних кластерів, а також визначені перспективні напрями подальшого їх розвитку на державному, регіональному і місцевому рівнях. Також наукова праця торкається актуальних питань сучасних інвестиційних процесів у туристичній галузі щодо залучення грантових коштів для розвитку туристичного бізнесу. Матеріали монографії рекомендовано для використання у науково-практичній діяльності фахівцям туристичної сфери, науковцям, викладачам, аспірантам, студентам, які вивчають різні аспекти розвитку сучасного туризму.
  • Документ
    Туризм і гостинність: шляхи сталого розвитку
    (2023) Зігунова Інна Сергіївна; Zihunova Inna Serhiivna; Любіцева Ольга Олександрівна; Liubitseva Olha Oleksandrivna; Мареха Ірина Сергіївна; Marekha Iryna Serhiivna; Мозгова Дар’я Ростиславівна; Mozghova Dar’ia Rostyslavivna; Смирнов Ігор Георгійович; Smyrnov Ihor Heorhiovych; Троян Марія Юріївна; Troian Mariia Yuriivna
    У монографії розглядаються особливості функціонування економіки туристського бізнесу відповідно до політики Європейського Союзу; сучасні світові тенденції застосування інформаційних технологій в туризмі, що є актуальним у досягненні конкурентних переваг на міжнародному ринку; стан та перспективи розвитку агротуризму як інтегральної компоненти сталого розвитку, орієнтованої на Європейський Зелений курс; напрямки розвитку регіонального туризму в повоєнний період, з акцентом на драйверах відновлення туристських дестинацій в територіальних громадах Сумщини; використання історико-культурної спадщини Києво-Подолу в сучасній туристично-рекреаційній діяльності України. Матеріали монографії можуть бути корисні для науковців, які вивчають різні аспекти стану сучасного туризму, а також для фахівців туристської діяльності, викладачів, студентів, аспірантів.
  • Документ
    Туристичні бренди держави Ізраїль
    (2024) Смирнов Ігор Георгійович; Smyrnov Ihor Heorhiovych; Любіцева Ольга Олександрівна; Liubitseva Olha Oleksandrivna
    Держава Ізраїль характеризується тим, що містить велику кількість древніх історико-культурних та історико-архітектурних пам’яток. Частина з них пов’язана з історією та географією цієї держави та її релігії – юдаїзмом, а інша частина з Біблійною історією та географією, ще одна частина – з пам’ятками ісламського світу та мусульманської релігії. Все це зумовлює ті туристичні інтереси і мотиви, які притягували, притягують і притягуватимуть стабільні туристичні потоки з усіх кінців світу, у т.ч. з України. При чому це стосується як масового туризму і його різновиду – сакрального туризму, так і особливо– паломницького, релігійного туризму в особі потоків прочан християнської віри (православних та католиків), юдейської віри та ісламу. Археологічні знахідки, що постійно додаються до існуючих святинь вищевказаних конфесій, зумовлюють таку високу концентрацію в часі і просторі туристичних брендів, якої немає більше ніде у світі, що забезпечує унікальну позицію держави Ізраїль на світовому туристичному ринку. Зокрема у статті розглянуто туристичні «магніти», які і є запорукою туристичної привабливості цієї країни: Стіну Плачу в Єрусалимі, Дорогу Ганді, фортецю Масада та місця відомих з Біблії подій.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук