eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Litsman Yuliia"

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Використання електронних засобів навчання на уроках хімії основної школи
    (2013) Ліцман Юлія; Litsman Yuliia; Марченко Л. І.; Marchenko L. I.
    Стаття присвячена дослідженню проблеми методики використання електронних засобів навчального призначення у процесі вивчення хімії в основній школі. Проаналізовано приклади використання електронних засобів навчального призначення на таких типах уроків, як: засвоєння нових знань, формування навичок і вмінь, узагальнення й систематизації знань, практичного застосування знань, навичок, умінь, контролю й корекції знань. Зроблено висновки про доцільність і можливість застосування різних видів електронних засобів на уроках хімії різного типу в поєднанні з традиційними засобами навчання, зокрема, хімічним експериментом.
  • Документ
    Методи навчання узагальнення і систематизації знань з хімії учнів основної школи
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Ліцман Юлія; Litsman Yuliia; Диченко Тетяна Василівна; Dychenko Tetiana Vasylivna
    У статті висвітлюється проблема узагальнення і систематизації знань з хімії. Представлено методику використання методів навчання узагальнення і систематизації знань з хімії учнів основної школи. Запропоновано застосування алгоритмізованого, проблемного, пошукового, дослідницького методів на етапах формування, розвитку і закріплення узагальнення та систематизації знань.
  • Документ
    Методика використання програмних засобів навчання на уроках хімії
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Чайченко Надія Натанівна; Chaichenko Nadiia Natanivna; Ліцман Юлія; Litsman Yuliia; Бєльська А. С.; Bielska A. S.
    У статті висвітлюється проблема застосування програмних засобів навчання на уроках хімії у профільних класах загальноосвітньої школи. Розглядається методика використання комп’ютерних програм у процесі вивчення нового матеріалу, під час його узагальнення, систематизації та повторення.
  • Документ
    Організація змішаного навчання за допомогою «Google Classroom» під час вивчення біоорганічної хімії здобувачами медичних спеціальностей
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Ліцман Юлія; Litsman Yuliia; Швець Ольга Григорівна; Shvets Olha Hryhorivna; Осьмук Наталія Григорівна; Osmuk Nataliia Hryhorivna
    Стаття присвячена проблемі підвищення ефективності хімічної підготовки студентів спеціальності «Медицина». Обґрунтовано актуальність залучення електронного, мультимедійного та мобільного контенту в навчальний процес. Підтверджено, що умовою ефективності реалізації змішаного навчання є поєднання аудиторної та позааудиторної роботи. Здійснено експериментальну перевірку результативності застосування розробленої методики вивчення біоорганічної хімії в умовах змішаного навчання на платформі «Google Сlassroom». Установлено позитивний влив запропонованої методики на рівні навчальних досягнень студентів з хімії.
  • Документ
    Проблеми та виклики дистанційного навчання хімії у закладах загальної середньої освіти
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Бабенко Олена Михайлівна; Babenko Olena Mykhailivna; Харченко Юлія Володимирівна; Kharchenko Yuliia Volodymyrivna; Ліцман Юлія; Litsman Yuliia
    Останніми роками у всьому світі невпинно зростає інтерес до організації освітнього процесу за допомогою технічних засобів навчання. Особливо гостро постало це питання у зв’язку із переходом закладів освіти до дистанційної форми навчання. У статті розкривається ряд проблем і викликів, що виникли в учнів закладів загальної середньої освіти у зв’язку з незапланованим, швидким і невизначеним за тривалістю переходом до дистанційної форми навчання. До основних недоліків, що заважають ефективній дистанційній освіті, педагоги відносять такі: залежність від технічних пристроїв і Інтернету; проблеми із зосередженням школярів; низький рівень інформаційнокомунікаційної компетентності учасників освітнього процесу; необ’єктивність оцінювання навчальних досягнень школярів; зростання навантаження на учасників освітнього процесу та інші. З метою всебічного вивчення означених проблем було проведене добровільне й анонімне анкетування школярів міста Суми та області. Наведено детальний аналіз проведеного опитування. Експериментально перевірено ефективність дистанційної форми проведення уроків хімії у сьомому класі шляхом розрахунку середнього балу і коефіцієнту засвоєння знань семикласниками. Зафіксовано від’ємну динаміку обох показників у тих випадках, коли навчальний матеріал вивчався школярами дистанційно в зв’язку із оголошенням загальнонаціонального карантину та переходом до онлайн-освіти. Так, середні бали знижувались на 5,66 і 5,17% за кожну наступну тему, що вивчались школярами дистанційно; коефіцієнти засвоєння знань зменшувались на 5,59 і 5,10% відповідно. Такі результати, на нашу думку, свідчать про необхідність вдосконалення існуючих у вітчизняній освіті підходів до впровадження дистанційного навчання у закладах загальної середньої освіти. Вважаємо, що постала гостра необхідність у розробці методичних рекомендацій стосовно викладання уроків хімії під час організації дистанційної форми навчання, з урахуванням специфіки цієї дисципліни.
  • Документ
    Підготовка учнів до зовнішнього незалежного оцінюваня з хімії
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Ліцман Юлія; Litsman Yuliia; Диченко Тетяна Василівна; Dychenko Tetiana Vasylivna; Бабенко Олена Михайлівна; Babenko Olena Mykhailivna
    У статті розглядається методика підготовки учнів, які не вивчають хімію на профільному рівні, до зовнішнього незалежного оцінювання з хімії. Обґрунтовано доцільність виділення підготовчого, інформаційного, навчального та коригувального напрямів у роботі викладача, що здійснює підготовку школярів до зовнішнього незалежного оцінювання з хімії.
  • Документ
    Розвиток вміння систематизація у студентів при навчанні біоорганічної хімії
    (2015) Ліцман Юлія; Litsman Yuliia
    У статті розглянуто методику систематизації знань з біоорганічної хімії студентів. Показано, що використання запропонованої методики сприяє розвитку у студентів вміння систематизувати навчальну інформацію.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук