eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Lisovska Nina Yuriivna"

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Втілення музично-хореографічного образу в сюжетному танці
    (ФОП Цьома С. П., 2018) Лісовська Ніна Юріївна; Трощенко Володимир Миколайович; Lisovska Nina Yuriivna; Troshchenko Volodymyr Mykolaiovych
    У статті виявлено особливості втілення музично-хореографічного образу в сюжетному танці та конкретизовано їх на прикладі студентських постановочних робіт. Показано, що корисний досвід студенти-хореографи набувають під час роботи над власними хореографічними творами на заняттях з дисципліни «Балетмейстерська підготовка». Наголошено, що втілення різноманітних образів у різних видах танцю, сміливі пластичні рішення і виразність виконання дозволяють представляти оригінальні хореографічні номери на різних культурних заходах і конкурсах. Доведено значущість Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Хореографія», яка 3 роки поспіль проводиться в Південноукраїнському національному педагогічному університеті імені К. Д. Ушинського.
  • Документ
    Методологічні основи формування здатності майбутніх учителів хореографії до художньо-інтерпретаційної творчості у фаховій діяльності
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Волкова Юлія; Volkova Yuliia; Лісовська Ніна Юріївна; Lisovska Nina Yuriivna; Трощенко Володимир Миколайович; Troshchenko Volodymyr Mykolaiovych
    Мета статті полягала у визначенні ефективних методологічних основ формування здатності майбутніх учителів хореографії до художньо-інтерпретаційної творчості в процесі педагогічної й постановчої діяльності. Методом теоретичного аналізу науково-педагогічної літератури було визначено, що такими підходами є герменевтичний, рефлексивний і антропологічний. Педагогічними принципами, прихильність яким забезпечує ефективність процесу застосування даних підходів, є принципи творчого ставлення до процесу аналізу твору мистецтва, підкріплення емпатійного ставлення студентів до виразності художньої мови мистецького твору, урахування індивідуальних здібностей студентів-хореографів.
  • Документ
    Музична компетентність майбутніх учителів хореографії як мистецько-педагогічна проблема
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Мікулінська Ольга Сергіївна; Mikulinska Olha Serhiivna; Лісовська Ніна Юріївна; Lisovska Nina Yuriivna; Трощенко Володимир Миколайович; Troshchenko Volodymyr Mykolaiovych
    У статті досліджено музичну компетентність майбутніх учителів хореографії. Аналіз наукової літератури в галузі педагогіки мистецтва дозволив з’ясувати, що означена компетентність ю інтегрованим утворенням, яке складається з обізнаності щодо взаємозв’язків художніх елементів музичного й хореографічного мистецтва, умінь визначення та класифікації цих елементів, навичок автентичного втілення емоційного змісту музичного твору під час постановочної, педагогічної та виконавської діяльності. З’ясовано, що формування музичної компетентності майбутніх учителів хореографії є важливим чинником професійного становлення згаданих фахівців. Уточено, що подальші розвідки окресленої проблеми доцільно зосередити в напрямі визначення структури музичної компетентності майбутніх учителів хореографії.
  • Документ
    Педагогічна доцільність ознайомлення студентів-хореографів із образно-символічною системою уявлень українського народу
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Батюк Н. О.; Batiuk N. O.; Лісовська Ніна Юріївна; Lisovska Nina Yuriivna
    У статті обґрунтовується педагогічна доцільність впровадження у зміст професійної підготовки студентів-хореографів інтегративного курсу, який розкриває особливості образно-символічної системи уявлень українського народу. Здійснено огляд навчальних курсів, спрямованих на розкриття духовно-світоглядної, культурно-мистецької, звичаєвої та традиційної спадщини українців. Акцентується увага на ознайомленні студентів-хореографів із образно-символічними уявленнями українського народу як важливого чинника у процесі створення народно-сценічної танцювальної композиції.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук