Перегляд за Автор "Li Tsiuan"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Формування методологічної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва в контексті акмеологічного підходу(ФОП Цьома С. П., 2018) Лі Цюань; Li TsiuanСтаття спрямована на вирішення актуальної проблеми мистецької освіти – обґрунтування теоретичних аспектів формування методологічної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва в контексті акмеологічного підходу. Проаналізовано науково-теоретичну думку щодо виявлення сутності понять «методологічна компетентність», «акмеологічний підхід». Визначено принципи формування методологічної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва на основі реалізації акмеологічного підходу: зацікавленості та спрямованості на досягнення високого рівня методологічної компетентності, дискурсивності, науково-творчої ініціативи, єдності наукових і мистецьких досягнень.