eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Lenchuk I. H."

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Геометрична піготовка вчительських кадрів в університетах України: акценти на конструктивізм
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Ленчук І. Г.; Lenchuk I. H.
    У статті розглянуто проблему покращення якості підготовки студентів (учнів) із дисципліни «Геометрія», вироблення вмінь та навичок активної навчально-пізнавальної діяльності, які входять до системи інтелектуальних розумових і практичних дій. Посилаючись на класиків педагогіки і психології, на власний педагогічний досвід доведено, що конструктивізм геометричних пропозицій, їх якісна геометризація та унаочнення бінарними рисунковими моделями є природним, найбільш ефективним рушієм продуктивного розумового розвитку, становлення навчально-пізнавального інтересу до найпершої з наук, формування професійних компетентностей майбутніх учителів математики в університетах держави Україна. З позицій опанування загальних прийомів мислення і діяльності, суто геометричних методіврозв’язуванняпрактичних (прикладних) задач, виробленнявмінь шукатиі знаходити результат у нестандартній ситуації, на основі конструктивного-генетичного методу охарактеризовано основні функції задач: навчальну, виховну, розвивальну і контролюючу.
  • Документ
    Особливості створення комп’ютерних 3D моделей для навчального контенту хмарних IMS із стереометрії
    (2017) Ленчук І. Г.; Lenchuk I. H.; Мосіюк Олександр Олександрович; Mosiiuk Oleksandr Oleksandrovych
    В статті розкривається питання залучення тривимірних комп’ютерних моделей у навчальний процес підготовки майбутніх учителів математики. Проаналізовано можливості спеціалізованих програм для створення відповідного контенту. Наголошено на важливості залучення онлайн сервісів для доступу до 3D моделей і спрощеного використання таких у розробці навчальних електронних курсів. Указано, що одними із можливих інструментів їх генерації та представлення є програмний пакет Blender 3D і сервіс Sketchfab.com; наведено аргументи на їх користь. Запропоновано і описано вимоги до оформлення цифрових тривимірних стереометричних зображень фігур, що дозволить вибирати інструментарій та систематизувати процес їх створення і розміщення в мережі. Наведено приклади тривимірних навчальних комп’ютерних моделей до теми «Властивості паралельного проекціювання», створених за допомогою Blender 3D і розміщених на сайті Sketchfab.com. У висновку наголошується на важливості подальших наукових пошуків із зазначеної тематики та вказуються перспективні напрями досліджень.
  • Документ
    Перетворення фігур у просторі як засіб розвитку образного мислення учнів
    (2015) Ленчук І. Г.; Lenchuk I. H.
    Прикладом розв’язаної задачі розкрито роль і місце рухів у візуальному, образному моделюванні стереометрії.
  • Документ
    ППЗ навчання і конструктивна планіметрія
    (ФОП Цьома С. П., 2017) Ленчук І. Г.; Lenchuk I. H.; Франовський А. Ц.; Franovskyi A. Ts.
    Актуалізується проблема становлення у студентів (учнів) стереотипів ефективного візуального представлення на дисплеї ПК алгоритмів покрокових розв’язувань задач на побудову. Розроблені ППЗ гарантують оптимальну реалізацію побудов, а їх динамічні характеристики і закладені конструктивні можливості – якісне наочно-образне проведення етапу «дослідження».

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук