Перегляд за Автор "Lastochkina Olena Volodymyrivna"
Зараз показуємо 1 - 20 з 46
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Біологічні задачі як засіб інтелектуального розвитку студентів(2015) Ласточкіна Олена Володимирівна; Lastochkina Olena VolodymyrivnaУ статті досліджено доцільність використання задач як засобу інтелектуального розвитку студентів, формування навичок студентів щодо набуття власної навчально-дослідницької діяльності на заняттях з анатомії. Обґрунтовано роль біологічних задач в забезпеченні інтелектуального розвитку студентів.Документ Вивчення стану сенсорних умінь дошкільників із мовленнєвими порушеннями(ФОП Цьома С. П., 2018-05) Ласточкіна Олена Володимирівна; Lastochkina Olena Volodymyrivna; Басевич Катерина Олександрівна; Basevych Kateryna OleksandrivnaУ статті подано аналіз особливостей сенсорного розвитку дошкільників з порушеннями мовлення.Документ Використання математичних ігор для сенсорного розвитку молодших школярів із мовленнєвими порушеннями(2018-02-15) Ласточкіна Олена Володимирівна; Lastochkina Olena Volodymyrivna; Прокопенко Аліна Сергіївна; Prokopenko Alina SerhiivnaУ статті охарактеризовано дидактичні математичні ігри; подано приклади математичних ігор, спрямованих на розвиток сенсорних умінь учнів із порушеннями мовлення.Документ Використання наочного моделювання в логопедичній роботі з дошкільниками(ФОП Цьома С. П., 2019-02-15) Ласточкіна Олена Володимирівна; Lastochkina Olena Volodymyrivna; Карпенко Олена Олександрівна; Karpenko Olena OleksandrivnaУ статті схарактеризовано метод наочного моделювання, що пропонується використовувати як засіб розвитку зв’язного мовлення дошкільників із загальним недорозвитком мовлення.Документ Використання настільно-друкованих ігор у корекційному процесі для дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення(ФОП Цьома С. П., 2018-05) Ласточкіна Олена Володимирівна; Lastochkina Olena Volodymyrivna; Степанченко Жанна Олександрівна; Stepanchenko Zhanna OleksandrivnaУ статті розглядається використання ігор у корекційному процесі для дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення.Документ Використання програмового комплексу «Сорока білобока» у навчанні математики дітей молодшого шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення(2018-02-15) Ласточкіна Олена Володимирівна; Lastochkina Olena Volodymyrivna; Бошкова Світлана Віталіївна; Boshkova Svitlana VitaliivnaУ статті висвітлено короткий огляд програмового комплексу «Сорока Білобока», а також доцільність його застосування у навчально-виховному процесі для дітей з тяжкими порушеннями мовлення.Документ Дидактична математична гра як засіб розвитку зв’язного мовлення дошкільників із порушеннями мовлення(2017-04-14) Ласточкіна Олена Володимирівна; Lastochkina Olena Volodymyrivna; Ілляшенко Лілія Юріївна; Illiashenko Liliia YuriivnaУ статті схарактеризовано стан зв’язного мовлення старших дошкільників із загальним недорозвитком мовлення. Автор пропонує використати дидактичні математичні ігри для корекції зв’язного мовлення дітей означеної категорії.Документ Дослідження зв’язного мовлення старших дошкільників із ЗНМ в науково-педагогічній літературі(2015) Карпенко Вікторія Сергіївна; Karpenko Viktoriia Serhiivna; Ласточкіна Олена Володимирівна; Lastochkina Olena VolodymyrivnaУ статті розглядається характеристика зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення (ЗНМ). Увага акцентується на аналізі останніх досліджень та публікацій науковців щодо вивчення цієї проблеми.Документ Дослідження корекційних можливостей казкотерапії у роботі з дітьми передшкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення(ФОП Цьома С.П., 2021) Ласточкіна Олена Володимирівна; Lastochkina Olena Volodymyrivna; Чернявська Анастасія Дмитрівна; Cherniavska Anastasiia DmytrivnaУ статті розглядається метод казкотерапії з елементами LEGO, як засіб збагачення словника дітей передшкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення.Документ Дослідження обізнаності та використання логопедами моделей гібридного навчання(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Ласточкіна Олена Володимирівна; Lastochkina Olena Volodymyrivna; Осьмачко Анна; Osmachko Anna; Харченко Тамара Григорівна; Kharchenko Tamara HryhorivnaПитання впровадження змішаного навчання в освітнє середовище для дітей із особливими освітніми потребами наразі є актуальними. Екстрені обставини військового часу диктують нагальну потребу адаптуватися, у тому числі й змінювати підходи до організації навчально-виховного процесу в закладах спеціальної освіти та інклюзивного навчання. У матеріалах статті авторами запропоновано стислий аналітичний огляд про змішане навчання, що відображений у дослідженнях вітчизняних і зарубіжних науковців до сьогодення, зокрема, від інформації про трактування змісту, синонімічні характеристики, найуживанішу класифікацію та її різновиди (ротаційна, гнучка, особистісно-орієнтована й збагачена віртуальна моделі) до сучасних аналітичних узагальнень, оглядових доповідей і відеооглядів про досвід впровадження змішаного навчання для дітей з нормальним психофізичним розвитком і дітей з особливими освітніми потребами. Вирішення означеного питання для покращення ефективності умов освітнього процесу в закладах спеціальної освіти та інклюзивного навчання автори пропонують розпочати з вивчення стану обізнаності вчителівлогопедів щодо ротаційної моделі гібридної зони змішаного навчання. Авторами подано коротку характеристику структурно-змістового опису різновидів ротаційної моделі; детально схарактеризовано зміст авторського пілотажного опитувальника для логопедів інклюзивних дошкільних та шкільних закладів та інклюзивно-ресурсних центрів; запропоновано кількісноякісний аналіз, що констатує такі підсумки: для більшості фахівців змішаний формат роботи є новим, мало знайомим, рідко використовується на практиці, однак, вчителі-логопеди вбачають позитивний вплив даного різновиду змішаного навчання, мають наміри удосконалювати фахові компетентностей із цього питання для подальшого упровадження такого формату на практиці.Документ Дослідження стану та змісту організації мовленнєвої підготовки дітей старшого дошкільного віку(2013) Ласточкіна Олена Володимирівна; Lastochkina Olena VolodymyrivnaУ статті подано теоретичне узагальнення сучасних наукових досліджень щодо мовленнєвої підготовки дітей дошкільного віку. Представлено різні варіанти трактування поняття «мовленнєва підготовка» та її структурування на загальномовленнєву та спеціальну мовну. Автором охарактеризовано структуру та зміст сучасної мовленнєвої освіти дітей дошкільного віку, що описані в комплексних програмах розвитку, навчання й виховання («Малятко», «Дитина», «Дитина в дошкільні роки») та в Державній базовій програмі розвитку дитини дошкільного віку («Я у світі»).Документ Діагностика графо-моторної навички дітей молодшого шкільного віку(ФОП Цьома С.П., 2021) Ласточкіна Олена Володимирівна; Lastochkina Olena Volodymyrivna; Бучук Світлана Володимирівна; Buchuk Svitlana VolodymyrivnaУ статті представлено методику діагностики графо-моторної навички дітей молодшого шкільного віку та подано кількісно-якісний аналіз отриманих результатів.Документ Діагностика зв’язного мовлення у дітей із тяжкими порушеннями мовлення засобами пізнавальних завдань(2016) Ласточкіна Олена Володимирівна; Lastochkina Olena VolodymyrivnaУ статті схарактеризовано особливості використання лінгвістичних пізнавальних завдань у процесі діагностики зв’язного мовлення дошкільників із загальним недорозвитком мовлення. Автором подано інформацію щодо визначення поняття «пізнавальні завдання» та існуючих класифікацій означеного засобу; запропоновано узагальнені кількісні показники, що констатують різницю стану зв’язного мовлення у осіб зі звичайним мовленнєвим розвитком і загальним недорозвитком мовлення та ініціюють використання апробованих у процесі діагностики лінгвістичних пізнавальних завдань для підготовки дітей означеної категорії до навчання в школі.Документ Діагностика мисленнєвих операцій старших дошкільників із загальним недорозвитком мовлення(Суми : ФОП Цьома С.П., 2018, 2018-05) Ласточкіна Олена Володимирівна; Lastochkina Olena Volodymyrivna; Соловйова Анастасія Андріївна; Soloviova Anastasiia AndriivnaУ статті представлено аналіз експериментальних даних, що демонструють стан сформованості мисленнєвих операцій старших дошкільників із загальним недорозвитком мовлення.Документ Діагностика процесу читання у молодших школярів(2021) Ласточкіна Олена Володимирівна; Lastochkina Olena Volodymyrivna; Скляр Олена Володимирівна; Skliar Olena VolodymyrivnaУ статті розглядаються особливості адаптації дітей з дислексією до умов освітнього середовища та подано результати обстеження дітей молодшого шкільного віку.Документ Казкотерапія як засіб корекції мовлення дітей дошкільного віку(ФОП Цьома С. П., 2017) Коновалова Лариса Миколаївна; Konovalova Larysa Mykolaivna; Ласточкіна Олена Володимирівна; Lastochkina Olena VolodymyrivnaАвтором розкрита сутність поняття «казкотерапія»; описана доцільність викорис-тання означеного засобу для логопедичної роботи з дітьми дошкільного віку.Документ Казкотерапія як засіб корекції мовлення дітей дошкільного віку(2017-04-14) Ласточкіна Олена Володимирівна; Lastochkina Olena Volodymyrivna; Коновалова Лариса Миколаївна; Konovalova Larysa MykolaivnaАвтором розкрита сутність поняття «казкотерапія»; описана доцільність використання означеного засобу для логопедичної роботи з дітьми дошкільного віку.Документ Корекція дислексії у молодших школярів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Скляр Олена Володимирівна; Skliar Olena Volodymyrivna; Ласточкіна Олена Володимирівна; Lastochkina Olena VolodymyrivnaПроблема порушень писемного мовлення у школярів – одна з найактуальніших для сучасних закладів загальної середньої освіти, оскільки письмо і читання з мети навчального процесу перетворюються в засіб подальшого отримання знань учнями. З кожним роком в початкових класах шкіл збільшується кількість дітей з різними видами дислексій. Порушення процесу читання у дітей вивчаються давно, але до теперішнього часу це питання залишається одним з актуальних проблем спеціальної освіти. Пошук ефективних методик формування навичок правильного читання є предметом досліджень науковців, дефектологів, логопедів-практиків, а також вчителів початкових класів, оскільки останнім часом значно збільшилась кількість дітей, що мають труднощі в опануванні знань, умінь та навичок з рідної мови. Актуальність визначається і практичними завданнями, пов’язаними з необхідністю розробки програм та технологій здійснення ефективної допомоги дітям із порушеннями писемного мовлення – дислексіями, як суб’єктів освітнього процесу в ЗЗСО. Це і зумовило вибір теми магістерської роботи – «Корекція дислексії у молодших школярів».Документ Корекція зв’язного мовлення у дітей з затримкою психічного розвитку(СумДПУ імені А.С.Макаренка, 2018-10) Ласточкіна Олена Володимирівна; Lastochkina Olena VolodymyrivnaАвтором подано результати апробації методу наочного моделювання для розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку з ЗПР, а також підтвердження ефективності експериментального засобу.Документ Корекція лексико-семантичної складової мовлення у дітей передшкільного віку засобами казкотерапії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Чернявська Анастасія Дмитрівна; Cherniavska Anastasiia Dmytrivna; Ласточкіна Олена Володимирівна; Lastochkina Olena VolodymyrivnaНа сьогоднішній день кількість дітей передшкільного віку з мовленнєвими порушеннями неупинно зростає. Труднощі в засвоєнні мовних одиниць, бідність словника і вже надалі – відсутність бажання спілкуватися і взаємодіяти з однолітками і дорослими є наслідками, які спричиняють саме мовленнєві порушення. Вони можуть бути спричинені як внутрішніми (фізіологічні чинники), так і зовнішніми (соціальні чинники) факторами. Актуальність дослідження полягає в тому, що без глибокого теоретичного аналізу процесів формування словника дітей 6-го року життя із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня є неможливими подальші дослідження наукових та практичних питань в області логопедичної роботи з даною категорією осіб, створення адекватних технологій корекційної роботи з дітьми передшкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »