Перегляд за Автор "Kyrychok Yelyzaveta Yuriivna"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Психологічні аспекти впливу кольору в рекламі на споживачів туристичного продукту(ФОП Цьома, 2024) Киричок Єлизавета Юріївна; Kyrychok Yelyzaveta Yuriivna; Косик Вікторія Сергіївна; Kosyk Viktoriia SerhiivnaУ статті розглянуто психологічні аспекти впливу кольору в рекламі на споживачів туристичної галузі. Розглядається важлива роль зорового сприйняття у бізнесі та його вплив на потенційних покупців. З’ясовано, що кожен колір несе унікальне емоційне значення і правильний вибір кольорів допомагає створити позитивне сприйняття рекламного повідомлення.