eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Kuznetsova Oksana Viktorivna"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Конкретно науковий рівень методологічних підходів до розкриття проблеми дослідження полікультурного виховання майбутніх бакалаврів початкової освіти
    (СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Кузнецова Оксана Вікторівна; Kuznetsova Oksana Viktorivna
    У даній статті висвітлено психолого‐педагогічний аналіз конкретнонаукового рівня методологічних підходів до розкриття проблеми дослідження полікультурного виховання майбутніх бакалаврів початкової освіти. З цією метою визначено такі конкретнонаукові підходи: культурологічний, діяльнісний, компетентнісний, середовищний підхід. Адже, у процесі полікультурного виховання у закладах вищої освіти через особистісну та духовну взаємодію відбувається формування толерантності та поваги до культурного й етнічного різноманіття. Цей процес базується на усвідомленні власної національної ідентичності, а також на засвоєнні цінностей, поглядів і переконань, які сприяють розумінню важливості гармонійного співіснування в полікультурному суспільстві.
  • Документ
    Інтегральна компетентність як складник професійної підготовки майбутніх фахівців спеціальності 013 Початкова освіта
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Акімова Олена; Akimova Olena; Кузнецова Оксана Вікторівна ; Kuznetsova Oksana Viktorivna ; Одарченко Вероніка; Odarchenko Veronika
    У статті узагальнено теоретичні дослідження щодо змісту інтегральної компетентності як складника професійної підготовки майбутніх фахівців спеціальності 013 Початкова освіта. Розкрито роль компетентнісного підходу, що ґрунтується на визначеному Законом України «Про освіту» змісту поняття «компетентність» та частково може бути конкретизований у характеристиці інтегральної компетентності. Представлено сьогочасний етап наукового переосмислення змісту та ролі принципу інтегрованості у ході організації освітнього процесу, що характеризується процесами поглибленого вивчення наукових передбачень про ціннісні засади інтегративності у межах компетентнісного підходу, через різнобічний аналіз поняття: у площині характеристик цілісного зв’язку складових частин; дослідження напрямів та інструментів упровадження принципу у різних варіаціях використання; визначення відповідних критеріїв інтегративності у межах психолого-педагогічних явищ в системі освіти. Схарактеризовано один із аспектів формування інтегральної компетентності, котрим виступає теорія таксономічної побудови освітніх цілей Б. Блума. Виходячи із значущості уживання таксономії в контексті систематизації освітніх цілей, теорія таксономічної побудови освітніх цілей Б. Блума схарактеризована відносно вимірювань компетентностей, сукупність яких характеризує зміст інтегральної компетентності та будується з шести провідних категорій, кожна з яких складається із певних складових елементів. Схарактеризовано поняття «інтегральна компетентність», котре презентує узагальнену місію фахової підготовки та представлена в Стандартах чи проєктах Стандартів вищої освіти України, Національній рамці кваліфікацій. Зазначено, що за змістом «інтегральна компетентність» генерує систему загальних та фахових компетентностей, які дають можливість ефективно реалізовувати трудові функції з метою надання якісних освітніх послуг.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук