eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Kustenko Karyna Yuriivna"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Соціально-педагогічна профілактика негативних звичок підлітків у закладах загальної середньої освіти
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Кустенко Карина Юріївна; Kustenko Karyna Yuriivna; Рижанова Алла Олександрівна; Ryzhanova Alla Oleksandrivna
    Магістерська робота присвячена попередженню негативних звичок учнів основної школи через вдосконалення соціально-педагогічної профілактики даної проблеми в закладах загальної середньої освіти. Доведено, що надмірне занурення у кіберпростір є сучасною шкідливою звичкою, яка може перетворитися на комп’ютерну залежність, крім того вона негативно впливає на фізичний стан, здоров’я, психічний та соціальний розвиток особистості, отже, потребує попередження її перетворення на залежність. Серед розмаїття напрямів та видів профілактики негативних звичок підлітків (медичної, правової, психологічної тощо) доводяться переваги саме соціально-педагогічної профілактики, оскільки вона об’єднує попереджально-виховні можливості соціального середовища, фахівців та самої особистості. Оскільки підлітки за соціальною ознакою є учнями основної школи, тому розкривається значення для підвищення ефективності профілактичної роботи складення програми соціально-педагогічного попередження сучасної шкідливої звички надмірного занурення підлітків у кіберпростір саме в закладі загальної середньої освіти. У закладах загальної середньої освіти в соціально-психологічній службі працює фахівець соціально-педагогічної діяльності в освіті – соціальний педагог, який є провідним суб’єктом реалізації програми. Обґрунтовані три етапи соціально-педагогічної профілактики в закладах загальної середньої освіти: 1) організації та підготовки до профілактики координаційної групи, яка представляє собою об’єднані попереджальні можливості внутрішньо шкільного, зовнішньо шкільного соціального середовища та територіальної громади; вона складається з батьків підлітків, представників педагогічного колективу школи, фахівців територіальної громади, представників її адміністративної, правової, медичної, інформаційної, мистецько-дозвіллєвої, благодійної, бізнесової тощо сфер; 2) безпосередня попереджувальна робота з тинейджерами, спрямована на відновлення та /або зміцнення цінності тинейджерів реальної соціальної життєдіяльності та на підвищення їх вмотивованості на самореалізаціє в неї, на формування їх вольового опору бажанню занурюватися у віртуальний простів від реальних життєвих проблем, на організацію цікавого та різноманітного суспільного життя та дозвілля підлітків у територіальній громаді для їх реальної самореалізації; 3) стимулювання профілактичної роботи підлітків із запобігання молодших школярів надмірного занурення у кіберпростір, з огляду на психовікові особливості тинейджерів, якім легше засвоювати та усвідомлювати цінності в практичній діяльності, отже, через самостійну профілактичну роботу з меншими дітьми (як в закладах загальної середньої освіти, так і в територіальній громаді) для них ефективніше буде самим зрозуміти та загартувати набутий досвід щодо шкідливості звички надмірного занурення у кіберпростір. Реалізація програми соціально-педагогічної профілактики в закладах загальної середньої освіти сучасної шкідливої звички надмірного занурення підлітків у кіберпростір підтвердила свою ефективність та може реалізовуватися в інших закладах загальної середньої освіти.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук