Перегляд за Автор "Kurysh Nataliia"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Актуальні управлінські механізми реалізації ідей концепції «Нова українська школа»(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Куриш Наталія; Kurysh NataliiaРеформа Нової української школи визначає нові вимоги та завдання для керівників закладів загальної середньої освіти, що окреслюють актуальні управлінські механізми прийняття менеджерських рішень та дій. Автором обґрунтовано актуальність проведених досліджень та проаналізовано трактування ключових понять «Нова українська школа», «механізми», «управлінські механізми», «фінансова автономія», «академічна автономія», «кадрова автономія», «організаційна автономія». Проведено дослідження видів механізмів управління (організаційного, адміністративного, структурного, технічного, економічного, державного, інформаційного) та їх практичні прояви в управлінні закладом нової української школи. Визначено характеристики актуальних управлінських механізмів реалізації ідей Нової української школи та охарактеризовано діяльність керівників закладів загальної середньої освіти, що узагальнено у Таблиці 1 «Актуальні управлінських механізмів реалізації ідей Нової української школи: практичний аспект». Презентовані практичні аспекти реалізації управлінських механізмів керування закладом освіти в умовах запровадження Концепції «Нова українська школа», дасть можливість сформувати імідж установи, забезпечить надання якісних освітніх послуг та допоможе досягнути очікуваних ефективних результатів реформування освітньої галузі. Модернізовані управлінські механізми з переходом реформи на наступний рівень – базової середньої освіти, дає можливість керівникам закладів використовувати їх із врахуванням етапів запровадження реформи, оновлення змісту освіти, вікових особливостей здобувачів освіти, готовності вчителів до змін та сучасного стану в суспільстві.Документ Безперервний професійний розвиток педагога нової української школи: теоретичні аспекти та інноваційні практики(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2025) Куриш Наталія; Kurysh NataliiaУ статті обґрунтовано актуальність безперервного професійного розвитку педагогів в умовах сучасних викликів та суперечностей, що відбуваються у суспільстві. Здійснено аналіз нормативно-правової бази, педагогічних і наукових праць як українських, так і зарубіжних дослідників, які розкривають проблему безперервного професійного розвитку педагогів та визначено формулу професійного розвитку педагога Нової української школи. Автором презентовано розроблений та апробований у регіоні методичний симулятор «Модель індивідуальної траєкторії професійного розвитку вчителя», що дає можливість педагогам спроєктувати власний професійний розвиток у міжатестаційний період на засадах неперервності й цілісності та відстежувати динаміку кількісних і якісних показників освоєння компетентностей та напрямів фахової майстерності. Обґрунтовано переваги закладів післядипломної педагогічної освіти у проєктуванні індивідуальної траєкторії професійного розвитку поєднуючи формальну, неформальну та інформальну освіту, а також визначено роль центрів професійного розвитку педагогічних працівників у забезпечення супроводу педагогів у плануванні власного фахового зростання. На основі проведеного опитування директорів та консультантів центрів професійного розвитку педагогічних працівників, здійснено аналіз практичної цінності методичного симулятора «Модель індивідуальної траєкторії професійного розвитку вчителя», враховано сильні сторони та виявлено проблеми його використання. Думка респондентів спонукає автора до удосконалення і корегування методичного симулятора й організації освітнього процесу на базі Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, що дає можливість скорегувати систему проєктування безперервного навчання педагогів упродовж життя.