eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Krasulia Alla Viktorivna"

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Організаційно-педагогічні засади фандрейзингової діяльності в державних університетах США
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Красуля Алла Вікторівна; Krasulia Alla Viktorivna
    Дисертація є комплексним дослідженням у галузі компаративної педагогіки щодо управління фандрейзинговою діяльністю в державних університетах США. Охарактеризовано стан розроблення проблеми освітнього фандрейзингу у вітчизняній теорії вищої освіти. Уточнено поняттєво-термінологічний апарат дослідження (фандрейзинг, благодійність, філантропія, меценатство, спонсорство, ендавмент). Визначено концептуальні підходи до розгляду філантропії та фандрейзингу в державних університетах США. Виявлено чинники та виокремлено історичні етапи становлення й розвитку благодійницької та фандрейзингової діяльності у вищій освіті США. З’ясовано нормативно-правові, обґрунтовано організаційні та змістові засади фандрейзингової діяльності у вищій освіті США. Окреслено можливості творчого використання інноваційного потенціалу фандрейзингової діяльності американських університетів. Розроблено прогностичну модель розвитку фандрейзингової діяльності в університетах України.
  • Документ
    Перспективи використання американського досвіду фандрейзингової діяльності в університетах України
    (2017) Красуля Алла Вікторівна; Krasulia Alla Viktorivna
    Дослідження присвячено висвітленню перспектив використання американського досвіду фандрейзингової діяльності в університетах України. На основі порівняльного аналізу нормативно-правових, організаційних та змістових засад благодійницької та фандрейзингової діяльності у вищій школі США та України розроблено прогностичну модель розвитку фандрейзингової діяльності в університетах України. Застосування методу наукової екстраполяції дозволило окреслити можливості творчого використання елементів інноваційного потенціалу фандрейзингової діяльності американських університетів як інструменту диверсифікації джерел ресурсного забезпечення вітчизняного університету в контексті культурно-освітньої інтеграції України до світового співтовариства на національному, регіональному та інституційному рівнях.
  • Документ
    Перспективи використання досвіду фандрейзингової діяльності державних університетів США у вищий освіті України
    (2015) Красуля Алла Вікторівна; Krasulia Alla Viktorivna
    У статті узагальнено досвід фандрейзингової діяльності державних університетів США та визначено можливості використання стратегій фандрейзингу американської системи вищої освіти в контексті національних освітніх реформ, культурно-освітньої інтеграції України до світового співтовариства. Розроблено рекомендації щодо використання позитивного американського досвіду на національному, регіональному та інституційному рівнях із виокремленням законодавчого, освітнього, організаційно-педагогічного та методичного аспектів.
  • Документ
    Характеристика понятійно-термінологічного апарату дослідження управління фандрейзинговою діяльністю в державних університетах США
    (2012) Красуля Алла Вікторівна; Krasulia Alla Viktorivna
    У статі висвітлено сутність основних понять дослідження управління диверсифікацією джерел фінансування університету в умовахринкового середовища. Роз'яснено основні принципи, завдання та цілі фандрейзингу в державних університетах США та важливість його популяризації у ВНЗ України.
  • Документ
    Історичні традиції благодійності та актуальний стан фандрейзингової діяльності у вищій освіті України
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Красуля Алла Вікторівна; Krasulia Alla Viktorivna
    Автором статті схарактеризовано сутність та взаємозв’язок ключових понять дослідження; проаналізовано історичні тенденції та закономірності розвитку благодійності; систематизовано події, пов’язані з меценатством; виокремлено ключові суб’єкти благодійної діяльності в кожен із визначених періодів; обґрунтовано основні етапи генезису благодійності в Україні; з’ясовано актуальний стан фандрейзингової діяльності в національній системі вищої освіти; а також окреслено перспективи розвитку освітнього фандрейзингу, як інструменту диверсифікації джерел ресурсного забезпечення університету в контексті неоліберальної ідеології сучасних освітніх реформ.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук