eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Kozeruk Yuliia"

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Методи контролю в процесі занять фізичними вправами
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Козерук Юлія; Kozeruk Yuliia; Борисенко Володимир; Borysenko Volodymyr; Денисовець Анатолій; Denysovets Anatolii; Козерук Кирило; Kozeruk Kyrylo; Кваша Наталія; Kvasha Nataliia
    Констатовано, що однією з важливих ланок управління діяльністю в галузі фізичної культури та спорту є система комплексного контролю, яка дає змогу оцінювати підготовленість організму на всіх етапах процесу фізичного виховання. Зазначено про важливість упровадження в практику діяльності фахівців фізичної культури та спорту комплексного контролю, який передбачає використання як педагогічного, так і медико-біологічного контролю. Описано низку тестів, що запропоновано використовувати в процесі занять фізичними вправами зі студентами для оцінки морфо-функціональних показників підготовленості організму.
  • Документ
    Методика корекції маси тіла учнів у процесі формального та неформального навчання фізичної культури
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Козерук Кирило; Kozeruk Kyrylo; Козерук Юлія; Kozeruk Yuliia; Яременко Володимир; Yaremenko Volodymyr; Харченко Сергій Миколайович; Kharchenko Serhii Mykolaiovych
    Актуалізується питання надмірної маси тіла учнів у закладах середньої освіти. Окреслено особливості методики корекції маси тіла учнів засобом комплексного впливу в процесі формального та неформального навчання фізичної культури. Розподілено учнів, які потребують корекції маси тіла, відповідно до інструктивних положень. Виокремлено етапи оздоровчих методик для учнів з надмір¬ною масою тіла в процесі формального та неформального навчання фізичної культури. Перспективи подальших досліджень полягають у впровадженні досліджених методик у практику роботи вчителів фізичної культури та проведення тестувань щодо результатів їх ефективності.
  • Документ
    Розвиток рухових якостей студентів під час навчання волейболу в процесі фізичного виховання
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Борисенко Володимир; Borysenko Volodymyr; Козерук Юлія; Kozeruk Yuliia; Гриб Тетяна; Hryb Tetiana; Клименченко Тетяна; Klymenchenko Tetiana
    Мета дослідження полягає у спробі систематизувати вправи загальної фізичної підготовки, що в комплексі слугуватимуть базою для навчання волейболу в процесі фізичного виховання. Даний комплекс можливо рекомендувати для студентів закладів вищої освіти у формі неформального та інформального навчання, що сприятиме вирішенню питання щодо зростаючих вимог до універсальної підготовки у волейболі Для досягнення поставленої мети використано такі методи дослідження: аналіз, узагальнення наукової літератури з питань сутності базових понять професійної термінології, систематизація вправ для розвитку окремих рухових якостей у процесі загальної фізичної підготовки.
  • Документ
    Формування кінезіологічної компетентності студентів у процесі фізкультурно-спортивної діяльності
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Печко Олександр; Pechko Oleksandr; Горобей Микола; Horobei Mykola; Козерук Юлія; Kozeruk Yuliia; Борисенко Володимир; Borysenko Volodymyr; Козерук Кирило; Kozeruk Kyrylo
    Проведено аналіз даних сучасної наукової літератури з проблеми формування кінезіологічної компетентності студентів закладів вищої освіти. Показано, що значна частина студентів має хронічний дефіцит рухової активності. Звична гіпокінезія виникає внаслідок недооцінки значущості тілесності в життєдіяльності та недостатньої кінезіологічної компетентності студентської молоді. Результатом такого стану системи фізичного виховання є низький рівень потреби в здоровому способі життя студентів. Здійснено підбір і обґрунтування комплексу вправ «тріади здоров’я» С. М. Бубновського для формування кінезіологічної компетентності студентів, що включає згинання та розгинання рук в упорі лежачи, присідання та піднімання в сід з положення лежачи в поєднанні з діафрагмальним диханням і розтяжкою.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук