eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Kovalskyi Taras Dmytrovych"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Особливості наповнення занять фізичної культурою з використанням засобів панкратіону для школярів старшого віку
    (СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2021) Копитіна Яна Миколаївна; Kopytina Yana Mykolaivna; Ковальський Тарас Дмитрович; Kovalskyi Taras Dmytrovych
    У статті подано особливості застосування засобів панкратіону на заняттях фізичною культурою школярів старшого віку.
  • Документ
    Підвищення спортивної підготовленості дітей старшого шкільного віку засобами панкратіону
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Ковальський Тарас Дмитрович; Kovalskyi Taras Dmytrovych; Копитіна Яна Миколаївна; Kopytina Yana Mykolaivna
    У роботі розкрито особливості застосування засобів панкратіону для дітей старшого шкільного віку з метою розвитку та удосконалення спортивної підготовленості. Мета дослідження – науково обґрунтувати та розробити зміст занять фізичною культурою із застосуванням засобів панкратіону для школярів старшого віку. Завдання роботи: 1. Проаналізувати та провести узагальнення отриманої інформації із літературних джерел щодо можливостей використання засобів панкратіону на заняттях фізичної культурою школярів старшого віку. 2. Визначити вихідний рівень фізичної підготовленості школярів старшого віку. 3. Розробити, запровадити й експериментально визначити ефективність від запропонованої системи засобів панкратіону для школярів старшого віку. Для реалізації магістерського проєкту ми обрали наступні методи дослідження: (аналіз даних спеціальної та науково-методичної літератури; педагогічні методи – педагогічне спостереження, педагогічний експеримент; клінічні методи (дослідження ЧСС та ЧД); функціональні тести (біг на 100 м, 1500 м, 2000 м, 3000 м, стрибок у довжину з місця, згинання і розгинання рук в упорі лежачи, човниковий біг 4х9 м, нахил тулуба з положення сидячи, підтягування на перекладині); методи математичної статистики) були адекватні до поставлених мети та завдань; вони у повному обсязі допомогли досягти кінцевої мети роботи та зробити висновки щодо раціональності застосування елементів панкратіону на уроках фізичної культури для школярів старших класів.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук