Перегляд за Автор "Kolomiiets Oksana"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Авторська концепція підручників математики для учнів 5–6 класів(2013) Тарасенкова Ніна Анатоліївна; Tarasenkova Nina Anatoliivna; Богатирьова І. М.; Bohatyrova I. M.; Бочко О. П.; Bochko O. P.; Коломієць Оксана; Kolomiiets Oksana; Сердюк З. І.; Serdiuk Z. I.У статті розглянуто концептуальні засади створення підручників математики нового покоління для 5-6 класів. Проаналізовано змістове наповнення підручників з урахуванням науково-методичних вимог Державного стандарту. Розглянуто питання науковості і доступності викладу. Особливу увагу приділено пріоритету розвивальної функції навчання. Виокремлено етапи диференційованої реалізованості: формування стійкої мотивації до вивчення предмета та ключових і предметних математичних компетентностей. У статті виділено методологічні засади побудови сучасних підручників математики через реалізацію особистісно орієнтованого, компетентнісного, діяльнісного підходів до навчання математики. Комплект підручників сприяє вихованню в учнів уважності, спостережливості, зацікавленості, відповідальності, акуратності, точності, становленню позитивної Я-концепції, відчуванню ситуацій успіху тощо.Документ До питання підготовки майбутніх вчителів математики під час навчання аналітичної геометрії(2011) Коломієць Оксана; Kolomiiets OksanaРозглядається питання навчання студентів аналітичної геометрії на основі диференційного підходу. Наводиться система відповідних завдань.Документ Дослідження кривих у формуванні дослідницьких умінь студентів(ФОП Цьома С. П., 2017) Коломієць Оксана; Kolomiiets Oksana; Діденко А. О.; Didenko A. O.; Ясінська К. І.; Yasinska K. I.Описано досвід формування у студентів дослідницьких умінь під час навчання диференціальної геометрії.Документ Задачі за готовими рисунками у навчанні учнів будувати перерізи піраміди(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Коломієць Оксана; Kolomiiets Oksana; Іващенко Я. О.; Ivashchenko Ya. O.; Щеголь Т. В.; Shchehol T. V.Аналіз результатів виконання учнями завдань зовнішнього незалежного тестування з математики показує, що протягом останніх років близько 80% учасників тестування не змогли визначити вид і зобразити переріз заданою площиною многогранника, зокрема піраміди. Тому проблема вдосконалення методики навчання учнів будувати переріз багатогранників є актуальною. Метою статті є з'ясування особливостей побудови системи задач за готовими малюнками на тему «Переріз піраміди площиною». Для побудови системи задач за готовими малюнками доцільно враховувати візуальну складність завдання. По-перше, візуальна складність визначається кількістю і об'ємом смислових одиниць, представлених на малюнку, по-друге, певний вплив має процедурний компонент задачі. Крім того процес розв’язку задач на побудову перерізів многогранників ускладнюється через необхідність виконувати в уяві перехід від візуально спотвореного зображення до візуально ймовірного способу і навпаки. У статті наведено спосіб побудови диференційованої системи задач за готовими малюнками, розташованих в таблицях-матрицях. Наприклад, в таблиці вид піраміди можна ускладнювати по горизонталі, а по вертикалі ускладнювати розташування точок, що належать площині перетину піраміди. Крім того під час складання системи завдань треба враховувати і як внутрішньопредметне, так і міжпредметне наповнення задачі. Ефективним є використання програми GeoGebra, яка дозволяє будувати зображення багатогранників, їх перетину, обертати отриманий малюнок, розглядати його під різними кутами, що допомагає формувати вміння учнів відтворювати цілісний просторовий образ, переглянути покрокову побудову перетину, досліджувати вид перетину багатогранника, зокрема піраміди, залежно від розміщення точок, через які проводиться розтин.Документ Застосування властивостей радикальної вісі до розв’язування задач з геометрії(2019) Коломієць Оксана; Kolomiiets Oksana; Поковба Катерина; Pokovba KaterynaГеометричні задачі, які включають до завдань математичної олімпіади в Україні на кожному етапі, викликають значні утруднення в учнів, якщо їх розв’язання потребує знання понять, фактів про геометричні фігури, які не включено до навчальної програми з геометрії для 7-9 класів. Прикладом такого поняття є поняття радикальної вісі двох кіл. Мета статті – розробити окремі методичні рекомендації щодо навчання учнів розв’язувати задачі з теми «Радикальна вісь двох кіл та її властивості». Теореми та факти, пов’язані з радикальною віссю кіл, допомагають розв’язувати задачі, в яких треба довести, що: три прямі перетинаються в одній точці; три точки належать одній прямій; прямі перпендикулярні тощо. Так, щоб довести, що три прямі перетинаються в одній точці, треба довести, що ці прямі є радикальними осями попарно взятих трьох кіл, а щоб довести, що дві прямі перпендикулярні, треба довести, що одна з цих прямих є радикальною віссю двох кіл, а інша – лінією їх центрів. Вважаємо, що тільки спеціальним чином побудована система задач сприяє досягненню планових результатів. До системи задач з теми «Радикальна вісь кіл та її властивості» доцільно включати задачі на побудову, доведення, дослідження та на обчислення; враховувати функції певної задачі в системі задач (задачі, що призначені для встановлення певного математичного факту (базова задача), і ті, головна функція яких – демонстрація правила застосування того чи іншого прийому, методу розв’язування класу задач (опорна задача)). Навколо базових і опорних задач доцільно, нарощуючи складність задач, створювати блоки задач на їх відпрацювання. Складність певної задачі блоку залежить від кількості геометричних об’єктів, поданих достатньо для формування вміння застосовувати факт чи прийом учнем у задачі, кількості й типу зв’язків між ними, кількості кроків розв’язування. Кількість задач у блоках доцільно добирати залежно від рівня навчальності учнів. Доцільно використовувати програму GeoGebra для демонстрації: готових рисунків; процесу зміни геометричних об’єктів в залежності від зміни їх параметрів; геометричних фігур в різних ракурсах; покрокової побудови рисунка.Документ Про конкурс «Геометрія навколо нас» та його окремі результати(ФОП Цьома С. П., 2020) Тарасенкова Ніна Анатоліївна; Tarasenkova Nina Anatoliivna; Коломієць Оксана; Kolomiiets OksanaОписано результати конкурсу для учнів "Геометрія навколо нас", який організовано кафедрою математики та методики навчання математики Черкаського національного університету.