Перегляд за Автор "Klochko V. I."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Проектування технології візуалізації вивчення курсу вищої математики(Гельветика, 2024) Кирилащук Світлана; Kyrylashchuk Svitlana; Бондаренко З. В.; Bondarenko Z. V.; Клочко В. І.; Klochko V. I.У статті досліджено проблему проектування технології візуалізації вивчення курсу вищої математики студентами інженерних спеціальностей. Виділено основні компоненти моделі технології візуального навчання: формування базових навчальних елементів; моделі образів об’єктів навчання; підвищення якості аналітичної підготовки студентів, формування знань, умінь та навичок застосування науково-методологічного апарату. Особливістю запропонованої педагогічної технології є те, що у ході її використання поряд із візуалізацією застосовуються сучасні інформаційні технології. Проектування візуалізації навчального матеріалу з вищої математики пропонується реалізовувати у декілька етапів: відбір навчального матеріалу, структурно-логічний аналіз і побудова структурно-логічної схеми навчальної інформації; виділення методологічних і прикладних аспектів теми; розміщення візуального навчального матеріалу з урахуванням логіки формування навчальних понять; добір опорних образів (ключових понять, символів, фрагментів схем); пошук внутрішніх логічних взаємозв’язків та міжпредметних зв’язків; складання первинного варіанта, компонування матеріалу в блоки; критичне осмислення первинного варіанта, перекомпонування, перебудова, спрощення; заключна корекція опорного конспекту, схеми чи іншого візуального образу. При доборі змісту враховується технологія професійної спрямованості вивчення курсу вищої математики, що реалізується в трьох напрямках: методологічні знання, уміння для здійснення дослідницьких функцій; міждисциплінарна взаємодія навчальних дисциплін, що дозволяє розкрити роль математики у якісному засвоєнні спеціальних дисциплін, а також в майбутній професійної діяльності; використання комплексу навчальних професійно-орієнтованих завдань, розв’язування яких істотно впливає на мотивацію вивчення курсу вищої математики. Дослідження підтвердило, що використання візуального контенту значно покращує ефективність подання та засвоєння понять курсу вищої математики.Документ Стратегія навчання вищої математики з метою розвитку інженерного мислення студентів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Клочко В. І.; Klochko V. I.; Кирилащук С. А.; Kyrylashchuk S. A.Вагоме місце серед вищих навчальних закладів посідають технічні університети, специфічність призначення яких полягає в активізації процесу формування творчого інженерного мислення. У статті розглянуто форми, методи та засоби вдосконалення навчально-виховного процесу під час навчання вищої математики студентів технічних університетів, формування професійних якостей майбутніх інженерів.