eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Kliuchko Veronika Valeriivna"

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Методичні засади функціонування ритміки Еміля Жак-Далькроза
    (2016) Ключко Вероніка Валеріївна; Kliuchko Veronika Valeriivna
    У статті здійснюється обґрунтування методичних засад ритміки Еміля Жак-Далькроза та їх конкретизація в практичній площині. Аналізується наукова думка щодо виховного і розвивального потенціалу ритміки. Висвітлюється хід експериментальної роботи; пропонуються методичні рекомендації стосовно рухової інтерпретації музичного твору як способу візуалізації його форми та змісту, що розширює можливості перцепції й розуміння музики.
  • Документ
    Ритміка та музичний рух
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015) Ключко Вероніка Валеріївна; Kliuchko Veronika Valeriivna
    Запропонований посібник допомагає опанувати ритміку Еміля Жак-Далькроза, засвоїти класичні ритмічні вправи і впровадити їх у музичне навчання й виховання дітей та молоді, у соціальну та корекційну педагогіку, у підготовку вчителів- хореографів. Знайомство з методикою використання елементів ритміки у розумовому, художньо-естетичному та фізичному вихованні школярів і дітей з особливими потребами значно розширить компетенції майбутніх учителів і допоможе їм успішно конкурувати на ринку праці, особливо європейському. Для студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів.
  • Документ
    Розвиток неперервної ритмічної освіти в Польщі (кінець ХХ ст. – початок ХХІ ст.)
    (2017) Ключко Вероніка Валеріївна; Kliuchko Veronika Valeriivna
    У статті висвітлено особливості розвитку ритміки Е. Жак-Далькроза в системі неперервної освіти в Польщі наприкінці ХХ – на початку ХХІ століть. Показано зміни в структурі, змісті й функціях неперервної ритмічної освіти у чвертьвіковому проміжку часу. Схарактеризовано типи закладів освіти, у яких здійснювалася підготовка фахівців і окремі навчальні програми з ритміки.
  • Документ
    Розповсюдження ритміки Еміля Жак-Далькроза в міжнародному просторі вищої мистецької освіти
    (2017) Ніколаї Галина Юріївна; Nikolai Halyna Yuriivna; Ключко Вероніка Валеріївна; Kliuchko Veronika Valeriivna
    Дослідження присвячено висвітленню проблеми поширення ритміки Е. ЖакДалькроза в міжнародному освітньому просторі. На основі порівняльно-зіставного аналізу показано, що ритміка впроваджена у мистецьку освіту розвинених країн і функціонує на всіх її щаблях – від дитячих садків до університетів третього віку. Схарактеризовано діяльність Інституту Жак-Далькроза та Вищої школі музики в Женеві; розкрито особливості підготовки бакалаврів мистецтв у сфері музики та руху і магістрів мистецтв у сфері музичної педагогіки, що спеціалізуються на ритміці Далькроза, зокрема музично-рухової підготовки хореографів. Презентовано провідні тенденції розповсюдження ритміки Далькроза в міжнародному просторі мистецької освіти та можливості її адаптації в Україні.
  • Документ
    Рухова інтерпретація музичних творів у ритміці Еміля Жак-Далькроза: наукова думка Польщі
    (2014) Ключко Вероніка Валеріївна; Kliuchko Veronika Valeriivna
    У статті здійснюється методологічне обґрунтування ідей Еміля Жак-Далькроза з позицій філософської категорії «рух», що становить основу життєдіяльності та розвитку людини, є підґрунтям різних видів мистецтва і способом переживання музики. Аналізується польська наукова думка стосовно рухової інтерпретації як практичної діяльності, способу візуалізації форми та змісту музичного твору, що розширює можливості його перцепції й розуміння.
  • Документ
    Філософські засади ритміки Еміля Жак-Далькроза
    (2015) Ключко Вероніка Валеріївна; Kliuchko Veronika Valeriivna
    У статті висвітлено філософські засади системи ритмічного виховання Еміля Жак-Далькроза, конкретизовано в її контексті універсальні філософські категорії «рух», «час» і «простір» як моторність, темпоральність і просторовість. Означено засадничий філософський концепт ритміки, яким стає категорія тілесності, що визначає чуттєвий характер людського буття. Віднайдено витоки ритміки в античній філософській думці, зокрема, Аристида й Платона. Схарактеризовано вплив сучасної метододлогічної думки у сфері праксеології, естетики й філософії мистецької освіти на теоретичне обґрунтування ритміки як ефективного засобу гармонізації особистості через музично-рухову діяльність.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук