Перегляд за Автор "Kieriezora Kateryna"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Педагогічні стратегії розвитку критичного мислення молодших школярів в умовах нової української школи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Парфілова Світлана Леонідівна; Parfilova Svitlana Leonidivna; Харькова Євдокія Дмитрівна; Kharkova Yevdokiia Dmytrivna; Шаповалова Ольга Віталіївна; Shapovalova Olha Vitaliivna; Кєрєзора Катерина; Kieriezora KaterynaУ статті розкрито сутність поняття «критичне мислення», обґрунтовано значення розвитку критичного мислення для активізації розумової діяльності молодших школярів, визначені ознаки критично мислячої особистості. Розглянуто низку педагогічних стратегій, що сприяють глибшому осмислення навчального матеріалу і є необхідною умовою для формування критичного мислення учнів сучасної початкової школи. Методологічну основу становлять теорії наукового пізнання та розвитку особистості. Проведена дослідна робота засвідчила, що реалізація стратегій критичного мислення дозволяє формувати комунікативну компетентність молодших школярів, створює комфортні умови для їх самовизначення й самовдосконалення.