eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Ivanchenko Yuliia Mykolaivna"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Сучасні інформаційно-цифрові технології в управлінні освітнім процесом закладу освіти
    (2020) Іванченко Юлія Миколаївна; Ivanchenko Yuliia Mykolaivna; Лазарєв Микола Остапович; Lazariev Mykola Ostapovych
    У магістерській роботі визначено особливості застосування інформаційно-цифрових технологій в управлінні освітнім процесом закладу освіти. З’ясовано, що інформаційно-цифрова технологія в закладі освіти – це інтегроване утворення, що базується на способах трансляції інформаційних даних, що дозволяє вирішувати поставлені завдання за короткі проміжки часу керівним складом, педагогічними фахівцями, здобувачами освіти для визначення інформаційної потреби, пошуку інформації та ефективної роботи з нею в усіх її формах та представленнях. Уточнено структуру та особливості становлення і розвитку інформаційних технологій в управлінні освітнім процесом закладу освіти. Конкретизовано динаміку розвитку інформаційно-цифрових технологій в управлінні закладу освіти та окреслено можливості використання позитивного досвіду в сучасних умовах інформатизації освітнього простору.
  • Документ
    Формування інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів у закладі вищої освіти
    (2020) Іванченко Юлія Миколаївна; Ivanchenko Yuliia Mykolaivna; Максименко Тетяна Михайлівна; Maksymenko Tetiana Mykhailivna
    У магістерській роботі розглянуто теоретико-практичні засади дослідження формування інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів у закладі вищої освіти. Уточнено поняття «інформаційно-цифрова компетентність майбутнього учителя». Виокремлено дидактичні умови формування інформаційно-цифрової компетентності майбутніх вчителів: усвідомлення майбутніми учителями необхідності набуття знань; наявність інноваційних форм навчання; включення майбутніх учителів до активної пізнавальної діяльності. Обґрунтовано технології формування інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів у закладі вищої освіти на основі впровадження сучасних електронно-освітніх ресурсів. Визначено рівні сформованості інформаційно-цифрової компетентності у майбутніх вчителі ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище імені А.С. Макаренка». Виявлено, що 45% фахівців освіти активно використовують інформаційно-цифрові технології під час навчання, 35% мають деякі прогалини в знаннях, щодо використання інформаційно-комунікаційних технологій та 20% не часто використовують інформаційно-комунікаційні технології в процесі навчання.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук