eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Huralnyk Nataliia Pavlivna"

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Здоров'язберігаючі технології як засіб удосконалення вокально-фахової підготовки здобувачів освіти в педагогічних університетах
    (2021) Гуральник Наталія Павлівна; Huralnyk Nataliia Pavlivna; Тоцька Людмила; Totska Liudmyla; Го Сяофен; Ho Siaofen
    У представленій статті розглядається проблема оновлення технології навчання вокалу в умовах модернізації мистецької освіти. Мета полягає в розкритті безпосередньої залежності успішності цього процесу в закладах вищої освіти від системи фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Зокрема, вокально-фахова підготовка здобувачів освіти в педагогічних університетах потребує оновлення форм та методів навчання з урахуванням збереження здоров'я голосового апарату майбутнього фахівця. Реалізація цієї мети потребує вирішення складних завдань, які пов'язані з підвищенням рівня фахової підготовленості за рахунок застосування новітніх технологій вокально-фахової підготовки. Оптимальна реалізація професійної активності майбутнього вчителя музичного мистецтва в перспективі безпосередньо залежить від результатів звернення педагогічної уваги на збереження здоров'я голосового апарату майбутніх фахівців.
  • Документ
    Науково‐теоретична сутність темброво‐динамічного уявлення як специфічного досвіду музично‐слухової діяльності піаніста
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Гуральник Наталія Павлівна; Huralnyk Nataliia Pavlivna; Тарапата-Більченко Лідія Григорівна; Tarapata-Bilchenko Lidiia Hryhorivna
    Стаття присвячена розгляду та з’ясуванню науково‐теоретичної сутності темброво‐динамічного уявлення як специфічного досвіду музично‐слухової діяльності піаністів у процесі опанування фортепіанними творами та їх презентації слухацькій аудиторії. Розкриваються сутнісні характеристики взаємозалежних психічних якостей людини, таких як уява та уявлення, та їх трансформація в музично‐слуховій парадигмі. У статті представлені наукові погляди на означені категорії, їх взаємозв’язок з іншими музичними здібностями піаністів, надані смислові характеристики їх функціонування у музично‐слуховій діяльності. Зосереджено увагу на прояві досвіду музично‐слухової діяльності у контексті фортепіанної підготовки в умовах використання цього унікального музичного інструмента.
  • Документ
    Національна фортепіанна школа як феномен музичної освіти
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Гуральник Наталія Павлівна; Huralnyk Nataliia Pavlivna
    У статті розглядаються деякі особливості функціонування фортепіанної школи як музично-педагогічної галузі в системі наукового пізнання. Автором виокремлено низку особливостей школи в мистецтві: наслідування майстерності вчителя в безпосередньому професійному спілкуванні з ним; проведення конкурсів, фестивалів для вияву талановитої молоді; зосередження учнів навколо лідера школи, особистості талановитого педагога; домінантність традиції; спільний для всіх членів колектива школи стиль діяльності; відсутність конфронтації програм окремих лідерів завдяки відкритості тощо. Усі ці особливості безпосередньо відображаються у фортепіанній школі. Автор статті привертає увагу до діяльності В. Барвінського, одного з блідерів Львівської фортепіанної школи.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук