eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Hlushko Karyna Andriivna"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Психолого-педагогічна адаптація дітей з особливими освітніми потребами до закладу дошкільної освіти
    (2020) Глушко Карина Андріївна; Hlushko Karyna Andriivna; Боряк Оксана Володимирівна; Boriak Oksana Volodymyrivna
    У результаті ґрунтовного аналізу досліджуваної проблеми у загальній та спеціальній науковій, методичній, психолого-педагогічній літературі було з’ясовано, що однією з важливих проблем сучасної системи освіти є проблема розвитку адаптаційних можливостей особистості й профілактика дезадаптації. Особлива увага звертається на дітей молодшого дошкільного віку, оскільки процес звикання до умов дошкільного закладу освіти є досить складним. Психолого-педагогічне вивчення дітей з РСА переважно зосереджується на особливостях їхньої унікальної психічної організації: специфіці сприймання довкілля; незвичність системи сигналів для комунікації з іншими, власне мовлення; схоплення інформації від людини без прямого погляду на неї завдяки периферійному зору; тонке відчуття емоційного стану іншої людини, розуміння того, з ким і як можна поводитися; кмітливість, переважання невербального інтелекту; прагнення до чіткої визначеності, порядку й завершеності, здатність зрозуміти чітко визначені алгоритми, правила і постійно дотримуватися їх; високорозвинена механічна пам’ять; уміння орієнтуватися за візуальними стимулами – малюнками, піктограмами, графіками тощо; здатність зацікавитися чимось незвичним; розвинений музичний слух; уміння чітко орієнтуватись у просторі й часі. У ході проведеного дослідження були визначені та експериментально встановлені особливості процесу адаптації до нових умов перебування дітей з розладами спектру аутизму молодшого дошкільного віку. Дослідження особливостей процесу адаптації дітей молодшого дошкільного віку з розладами аутистичного спектру до закладу дошкільної освіти здійснювалося за двома напрямами: організація анкетування батьків на етапі вступу дитини в дитячий садок та спостереження за дитиною в період її адаптації. Додатково ми проводили опитування працівників закладів дошкільної освіти щодо з’ясування актуального рівня професійної обізнаності про специфіку проявів та особливості роботи з дітьми з розладами спектру аутизму. На констатувальному етапі дослідження нами було визначено, обґрунтовано критерії та показники психолого-педагогічної адаптації дошкільників з РАС. Було визначено рівні адаптації: високий, вище середнього, середній, нижче середнього, низький. У межах нашого дослідження було обґрунтовано, розроблено та експериментально перевірено психолого-педагогічні умови адаптації дітей молодшого дошкільного віку з розладами спектру аутизму до умов дошкільного закладу освіти.
  • Документ
    Фізична реабілітація хворих після перенесеного мозкового ішемічного інсульту на ранньому відновлювальному етапі
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Глушко Карина Андріївна; Hlushko Karyna Andriivna; Карпенко Ю. М.; Karpenko Yu. M.
    У статті розглядається комплексна програма фізичної реабілітації хворих після перенесеного мозкового ішемічного інсульту на ранньому етапі лікування в умовах стаціонарного лікування.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук