Перегляд за Автор "Guo Xiao Feng"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Pedagogical Conditions for Providing Bifunctional Voice Training of Future Musical Art Teachers for Solo and Choral Performance(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Го Сяофен; Guo Xiao Feng; Ho SiaofenУ статті розглядається актуальна для фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва проблема суміщення різних типів навчання співу: сольного та вокально-хорового. Відзначено необхідність одноразового освоєння різних технік вокального інтонування, зумовлену багатокомпонентним змістом педагогічної діяльності вчителя і різноманіттям завдань, які він має вирішувати на уроках музичного мистецтва та в позакласній музично-виховній діяльності. Акцентовано увагу на необхідності усвідомлення даної проблеми й необхідності обґрунтування педагогічних умов, за яких уможливлюється вирішення завдання вокально-біфункціональної підготовки майбутніх фахівців, якими було визначено: стимулювання в учасників освітнього процесу свідомого ставлення до наявності проблеми одноразового формування вокальних і вокально-хорових навичок; удосконалення методичного забезпечення процесу формування вокально-виконавських навичок в умовах паралельного оволодіння студентами сольного і хорового видів вокального виконавства; забезпечення системної координації вокально-освітнього процесу, під яким розуміється суголосність програмних вимог, змісту й методики формування у студентів вокально-виконавської майстерності; індивідуалізацію процесу формування вокальних навичок із урахуванням їхніх власних інтересів щодо превалювання у власній діяльності сольного співу або диригентсько-хорової спеціалізації. Розглянуто сутнісні відмінності вокально-інтонаційної техніки, що застосовуються у процесі сольного та хорового співу, головні з яких стосуються типу співочого дихання, виявлення/уникнення прояву унікального тембру голосу, наявності/відсутності співочої вібрації. Визначено подальші перспективи даного дослідження, які полягають у налагодженні міждисциплінарної координації та вдосконаленні методики формування у здобувачів готовності до гнучкого й варіативного застосування в різних видах власної вокально-виконавської практики та в процесі навчання школярів сольного і хорового співу вокальних навичок.