eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Demenkov Denys Viktorovych"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Основи навчання технічним діям у гурткових заняттях з фуболу учнів 5-9 класів закладів загальної середньої освіти
    (СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Деменков Денис Вікторович; Demenkov Denys Viktorovych; Кравченко Ігор Миколайович; Kravchenko Ihor Mykolaiovych
    У статті розглянуто проблеми навчання технічним діям у гурткових заняттях з футболу. Визначені основи навчання технічних дій при організації та проведенні гурткових занять футболом із школярами 5-9 класів закладів загальної середньої освіти. Саме сьогодні ми зіштовхуємось з проблемами пошуку найбільш ефективних засобів, методів розв'язання того чи іншого завдання фізичного виховання в гурткових заняттях з футболу, однак сучасний стан організації та проведення гуркових занять з футболу не дає змогу вирішити нагальні питання якісного та ефективного вивчення основ технічних дій у футболі в гурткових заняттях закладів загальної середньої освіти. Варто ознайомити їх з усіма технічними прийомами, що входять до навчальної програми за цей рік. На цьому етапі навчання школяр сам вибирає (за допомогою вчителя) найбільш прийнятні для себе технічні прийоми, які вивчає на заняттях. Відомо, що високу техніку насамперед характеризує раціональність виконання окремих прийомів високотехнічного футболіста відрізняється впевненістю, невимушеністю, основна увага його спрямована не на сааме виконання прийому, а на вирішення тактичних завдань. Тому при навчанні школярів придбанню різноманітних рухових навичок варто приділяти велику увагу вдосконаленню почуття рухів. У футболі уявлення формуються на основі відомостей, які повідомляються вчителем, і особистого досвіду учня. Практики говорять про те, що учень має розібратися в логіці дії, що вивчається, і зосередити увагу на вирішальних умовах її виконання. Часто спроби виконати дію невдалі саме тому, що виконавець не розуміє, від чого залежить успіх, що є головним і як другорядні елементи пов’язані з головним умовами успіху. Демонстрація повинна супроводжуватися вербальним коментарієм, причому чим яскравіша, образніша, емоційніша мова вчителя, тим швидше і міцніше запам’ятовується інформація, яка повідомляється учням. Якщо учень має достатній руховий досвід і чітко уявляє необхідні дії по кожній з деталей цілісної дії, то рухова дія може бути виконана відразу ж після постановки рухового завдання. Для формування повноцінного уявлення учень повинен не тільки побачити, але й відчути особливості дії, що вивчається, сформувати рухове уявлення про неї.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук