eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Datsko Olha Vasylivna"

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Діяльність Європейської асоціації університетів у контексті формування регіонального освітнього простору
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Дацко Ольга Василівна; Datsko Olha Vasylivna
    У дисертації цілісно з’ясовано теоретичні засади та напрями діяльності Європейської асоціації університетів у контексті формування регіонального освітнього простору. Схарактеризовано стан розробленості проблеми діяльності ЄАУ як складного багатоаспектного феномену та концептуальні засади формування регіонального освітнього простору у другій половині ХХ ст. – на початку ХХІ ст. Визначено передумови й етапи розвитку Європейської асоціації університетів. Окреслено напрями діяльності Європейської асоціації університетів у контексті формування регіонального освітнього простору. Висвітлено актуальний стан та перспективи розвитку діяльності університетських організацій в умовах реалізації засад Болонського процесу в Україні. Розроблено прогностичну модель, у якій окреслено чинники, що потенційно можуть перешкоджати розвиткові означених організацій, та послідовність кроків, імплементація яких дозволить перетворити українські університетські організації на активних учасників процесу формування національної освітньої політики та партнерів відповідних європейських асоціацій.
  • Документ
    Забезпечення якості вищої освіти в діяльності Європейської асоціації університетів: змістові аспекти
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Дацко Ольга Василівна; Datsko Olha Vasylivna
    Стаття присвячена діяльності Європейської асоціації університетів у сфері забезпечення якості вищої освіти. Аналізується проект ЄАУ «Оцінювання якості для подальших змін у вищій освіті» («Quality Assurance for the Higher Education Change Agenda», QAHECA). Обґрунтовано взаємозв’язок між процесами забезпечення якості освіти й креативності. З’ясовано, як процес забезпечення якості може підносити або стримувати інноваційні практики у вищих навчальних закладах. Зосереджено увагу на двох аспектах: оцінюванні якості вищої освіти та розвиткові креативності всіх учасників процесу забезпечення якості освіти. Наголошується на існуванні двох підходів до розвитку креативності у вищих навчальних закладах: «знизу-вгору» та «згори-вниз. Подано різновиди природи креативності й визначено чинники, що викликають появу креативності та сприяють її розвиткові. Висвітлено рекомендації для вищих навчальних закладів, які націлені на посилення креативності та інноваційних практик у ВНЗ через процедури оцінювання якості освіти.
  • Документ
    Можливості використання досвіду європейської асоціації університетів у практиці вітчизняних закладів вищої освіти
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Дацко Ольга Василівна; Datsko Olha Vasylivna
    У статті висвітлено сучасний стан розвитку національних асоціацій закладів вищої освіти – Асоціації університетів України та Спілки ректорів вищих навчальних закладів України. Схарактеризовано цільові пріоритети зазначених професійних громадських організацій. Здійснено порівняльний аналіз напрямів міжнародної діяльності національних асоціацій закладів вищої освіти України та Європейської асоціації університетів і на його основі визначено можливості використання досвіду Європейської асоціації університетів у практиці вітчизняних закладів вищої освіти.
  • Документ
    Розвиток Європейської Асоціації Університетів: до історії питання
    (2013) Дацко Ольга Василівна; Datsko Olha Vasylivna
    У статті проаналізовано історичні особливості розвитку Європейської асоціації університетів (EUA). З’ясовано, що передумовою виникнення EUA було зібрання ректорів європейських університетів, яке відбулося в 1955 р. у Кембриджі й призвело до утворення організації під назвою Конференція ректорів Європи (CRE). CRE відігравала важливу роль у формуванні та розвитку нових тенденцій в області європейської вищої освіти й дослідницької діяльності. Встановлено, що CRE уклала договір з Конфедерацією ректорських конференцій Європейського Союзу (Сonfederation of European Union Rectors’ Conferences), злиття яких призвело до утворення Європейської асоціації університетів. Автором підкреслено значення ролі СRE у створенні єдиного європейського простору вищої освіти.
  • Документ
    Сooperation of European University Association with European Educational Organizations: Modern Trends
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Дацко Ольга Василівна; Datsko Olha Vasylivna
    Nowadays education institutions all over the world are aimed at improving the quality of higher education and increasing the effectiveness of the higher education system. Education theorists join their efforts in order to achieve this goal. So in the European higher education area education institutions unite in the professional organizations, which protect their rights and represent their interests. In this context deserves attention European University Association (EUA) as an influentional agent of the European education policy-making in the EU. The aim of the article is to highlight modern trends of сooperation of the European university association with European educational organizations. Research methods. In order to achieve the goal, the following research methods have been used: general scientific (analysis, synthesis, comparison, generalization, systematization), which were used to process the source base of the problem under study; specific scientific: the method of terminological analysis – to characterize the semantics of the fundamental concepts of research; logical-chronological method allowed to establish a logical sequence of innovative processes in higher education in the investigated period, which made possible the development of international cooperation in ensuring its quality; structural-logical method have been applied in the context of determining the current state and modern trends in сooperation of the European university association with European educational organizations. Results. Association has been an active participant in the quality assurance debate in the European educational area. At the national level in Europe, the EUA maintains a dialogue with national collective members on events taking place internationally. A significant part of the EUA policy on quality assurance in higher education is carried out within the framework of the cooperation of the E4 Group, which includes the European University Association, the European Association for the Quality Assurance in Higher Education, the European Student’s Union and the European Association of Institutions in Higher Education. Conclusions and prospects of further research. The analysis of the peculiarities of cooperation of the European university association with European educational organizations (Group E4 (European Association for Quality Assurance in Higher Education; European Student’s Union; European Association of Institutions in Higher Education); Science of Europe; European Association of Research and Technology Organizations; Conference of European Schools for Advanced Engineering Education and Research; League of European Research Universities) allowed highlighting its modern trends, in particular: ensuring quality of higher education; implementation of innovations in research and higher education; promoting students’ mobility; development of doctoral education; modernizing teachers’ training, etc. Further studies will be aimed at the peculiarities of international cooperation of the EUA.
  • Документ
    Участь Європейської асоціації університетів у формуванні освітньої політики регіону
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Дацко Ольга Василівна; Datsko Olha Vasylivna
    У статті висвітлено особливості формування освітньої політики Європейською асоціацією університетів (ЕАУ). Окреслено місію ЄАУ в даному контексті. З'ясовано пріоритети Європейської асоціації університетів в в галузі формування освітньої політики (побудова Європейського простору вищої освіти в межах Болонського процесу; наукові дослідження та інновації; інтернаціоналізація вищої освіти й наукових досліджень; підвищення якості освіти європейських університетів; менеджмент, автономія і стабільне фінансування) та напрями освітньо-політичної діяльності даної організації.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук