eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Danylchenko Olena Sergiivna"

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Використання мобільних додатків та інтерактивних сервісів на уроках географії у 7-му класі під час вивчення теми «Африка»
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Данильченко Олена Сергіївна; Шкурат Альона Сергіївна; Danylchenko Olena Sergiivna; Shkurat Alena Sergiivna
    У статті описано використання мобільних додатків та інтерактивних сервісів в освітній процес з географії. Розглянуто визначення таким понять як: «мобільне навчання», «мобільні технології», «мобільний додаток», «інтерактивний сервіс», представлена класифікація мобільних додатків, яка найбільш доречно підходить для уроків географії. Особлива увага приділяється мобільним додаткам та інтерактивним сервісам, які доцільно використовувати при вивченні географії здобувачів освіти сьомого класу під час вивчення теми «Африка», враховуючи їх вікові та психологічні особливості. У статті подаються самостійно розроблені завдання та вправи за допомогою інтерактивного сервісу LearningApps та платформи для створення мобільних додатків AppsGeyser.сom. У висновку зазначено, що використання завдань та вправ, створених за допомогою інтерактивних сервісів та мобільних додатків ефективно впливає на якість знань здобувачів освіти та процес навчання.
  • Документ
    Ефективність використання методів проблемного навчання на уроках географії у 6-класі
    (2024-10) Єрьоменко Ольга Олександрівна; Yeromenko Olga Oleksandrivna; Данильченко Олена Сергіївна; Danylchenko Olena Sergiivna
    У статті розглянуто ефективність використання методів проблемного навчання на уроках географії у 6-му класі. Встановлено, що застосування методів проблемного навчання позитивно впливає на освітній процес. Це сприяє підвищенню мотивації учнів, допомагає ефективно засвоювати матеріал, а також узагальнювати й систематизувати знання, що, в свою чергу, покращує якість освіти.
  • Документ
    Національні природні парки України
    (2024-10) Токмань Р. П.; Tokman R. P.; Данильченко Олена Сергіївна; Danylchenko Olena Sergiivna
    У статті розглянуто національні природні парки України, їх місце у структурі природно-заповідного фрнду України, охарактеризовано найбільші національні природні парки України, а також рейтинг найкращих та найцікавіших парків.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук