Перегляд за Автор "Cherviak Iryna"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Педагогічні умови формування комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку в процесі музичної діяльності(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2025) Лобова Ольга Володимирівна; Lobova Olha Volodymyrivna; Червяк Ірина; Cherviak Iryna; Шаповалова Ольга Віталіївна; Shapovalova Olha VitaliivnaСтаттю присвячено актуальній проблемі комунікативного виховання дітей дошкільного віку в закладі дошкільної освіти. Мета статті – обґрунтування педагогічних умов формування ключової комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку в процесі музичної діяльності. Ключову комунікативну компетентність трактовано як здатність дітей до ефективного спілкування, взаємодії з оточуючими, висловлення своїх думок, почуттів і потреб, формування якої є важливим для розвитку дитини старшого дошкільного віку, адже закладає основу для успішної соціалізації та навчання у школі. Продемонстровано, що різні види музичної діяльності дітей старшого дошкільного віку мають значні потенційні резерви щодо їх комунікативного виховання. Педагогічні умови формування комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку в музичній діяльності розглянуто як спеціально створені обставини, що мають позитивний вплив на формування зазначеної компетентності вихованців закладів дошкільної освіти в процесі їх занять музичним мистецтвом. Визначено такі педагогічні умови формування комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку в процесі музичної діяльності: 1) комплексне використання комунікативного потенціалу різних видів музичної діяльності дітей; 2) застосування музично-ігрової діяльності для розвитку комунікативних здібностей і навичок дітей; 3) забезпечення комунікативної спрямованості всіх форм музичної діяльності дітей.