Перегляд за Автор "Cherkashyn Artem Anatoliiovych"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Товарна політика підприємств туристичної індустрії на українському ринку(ФОП Цьома, 2024) Черкашин Артем Анатолійович; Cherkashyn Artem Anatoliiovych; Мозгова Дар’я Ростиславівна; Mozghova Dar’ia RostyslavivnaУ статті розглядаються питання товарної політики як частини сучасного маркетингового комплексу туристичного підприємства. Автор звертає увагу на те, що сьогодняшній маркетинг туристичної фірми неможливий без врахування сучасних тенденцій в товарній політиці як головного інструменту забезпечення високого попиту на продукт. В результаті дослідження виявлено, що товарна політика на ринку міжнародних туристичних послуг є невід’ємною частиною комплексу маркетингу, яка потребує об’єктивної оцінки ринкових факторів. Розробка товарної політики передбачає визначення продуктового ланцюга, якості і кількості туристичного продукту, а також його позиціонування на туристичному ринку.