eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Biloshapka Nataliia Mykolaivna"

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Використання засобів комп’ютерної візуалізації при формуванні інтелектуально-графічної культури майбутнього фахівця
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Білошапка Наталія Миколаївна; Biloshapka Nataliia Mykolaivna
    Мета статті полягає в описі підходів до формування в майбутніх фахівців інтелектуально-графічної культури візуалізації через розробку й використання візуальних моделей знань. Для реалізації поставленої мети були використані теоретичні та емпіричні методи дослідження, а також статистичні методи обробки результатів експериментального навчання. За результатами дослідження підтверджена ефективність упровадження авторського спецкурсу, покликаного сформувати в майбутніх учителів уміння розробляти й використовувати у професійній діяльності візуальні моделі знань із використанням спеціалізованих засобів комп’ютерної візуалізації.
  • Документ
    Використання засобів комп’ютерної візуалізації як шлях модернізації професійної освіти України
    (Baltija Publishing, 2018-02) Семеніхіна Олена Володимирівна; Semenikhina Olena Volodymyrivna; Безуглий Дмитро Сергійович; Bezuhlyi Dmytro Serhiiovych; Білошапка Наталія Миколаївна; Biloshapka Nataliia Mykolaivna; Стома Валентина Миколаївна; Stoma Valentyna Mykolaivna
    В роботі мова йде про використання засобів комп’ютерної візуалізації як шлях модернізації професійної освіти україни.
  • Документ
    До питання про використання інтелект-карт у професійній діяльності вчителя математики
    (ФОП Цьома С. П., 2017) Білошапка Наталія Миколаївна; Biloshapka Nataliia Mykolaivna
    У статті розглянуто можливості використання інтелект-карт на уроках математики. Автором наведено приклад інтелект-карти з теми «Чотирикутники» для 8-го класу, проаналізовано можливості використання на кожному етапі уроку. Окреслено педагогічні задачі, що вирішуються за допомогою використання інтелект-карт.
  • Документ
    До питання про використання інтелект-карт у професійній діяльності вчителя математики
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Білошапка Наталія Миколаївна; Biloshapka Nataliia Mykolaivna
    У статті розглянуто можливості використання інтелект-карт на уроках математики. Автором наведено приклад інтелект-карти з теми «Чотирикутники» для 8-го класу, проаналізовано можливості використання на кожному етапі уроку. Окреслено педагогічні задачі, що вирішуються за допомогою використання інтелект-карт.
  • Документ
    Про формування у майбутніх учителів математики вмінь використовувати засоби комп’ютерної візуалізації у професійній діяльності
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Білошапка Наталія Миколаївна; Biloshapka Nataliia Mykolaivna
    У дослідженні розкрито теоретичні засади формування у майбутніх учителів математики вмінь використовувати засоби комп’ютерної візуалізації у професійній діяльності, обґрунтовано й експериментально перевірено модель формування у майбутніх учителів математики вмінь використовувати засоби комп’ютерної візуалізації у професійній діяльності. Розкрито сутність (здатність візуалізувати навчальний матеріал (поняття, об’єкти, моделі, їхні характеристики) у різний спосіб, у різних формах на основі інструментарію засобів комп’ютерної візуалізації) і структуру (психологічна, предметна, технологічна, інформаційно-аналітична складові) вмінь у майбутніх учителів математики використовувати засоби комп’ютерної візуалізації у професійній діяльності. Розроблена модель формування у майбутніх учителів математики вмінь використовувати засоби комп’ютерної візуалізації у професійній діяльності містить три взаємопов’язані блоки (концептуальний, процесуальний та оцінний), базується на системному, діяльнісному, компетентнісному, інформаційному, синергетичному підходах і специфічних принципах: когнітивної візуалізації, інтеграції інформатико-математичних знань, орієнтації на доцільне використання ЗКВ, активного використання ВМЗ, професійної мотивації.
  • Документ
    Формування у майбутніх учителів математики вмінь використовувати засоби комп’ютерної візуалізації у професійній діяльності
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Білошапка Наталія Миколаївна; Biloshapka Nataliia Mykolaivna
    У дисертаційному дослідженні розкрито теоретичні засади формування у майбутніх учителів математики вмінь використовувати засоби комп'ютерної візуалізації у професійній діяльності, обгрунтовано й експериментально перевірено модель формування у майбутніх учителів математики вмінь використовувати засоби комп'ютерної візуалізації у професійній діяльності. Розкрито сутність (здатність візуалізувати навчальний матеріал (поняття, об’єкти, моделі. їхні характеристики) у різний спосіб, у різних формах на основі інструментарію засобів комп’ютерної візуалізації) і структуру (психологічна, предметна, технологічна, інформаційно-аналітична складові) вмінь у майбутніх учителів математики використовувати засоби комп’ютерної візуалізації у професійній діяльності. Розроблена модель формування у майбутніх учителів математики вмінь використовувати засоби комп'ютерної візуалізації у професійній діяльності містить три взаємопов'язані блоки (концептуальний, процесуальний та оцінний), базується на системному, діяльнісному, компетентнісному, інформаційному, синергетичному підходах і специфічних принципах: когнітивної візуалізації, інтеграції інформатико-матемагичних знань, орієнтації на доцільне використання ЗКВ. активного використання ВМЗ. професійної мотивації.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук