eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Bilan Iryna Oleksiivna"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Розвиток комунікативних умінь у молодших школярів із порушеннями інтелекту засобами арт-терапії
    (2020) Білан Ірина Олексіївна; Bilan Iryna Oleksiivna; Кобильченко Вадим Володимирович; Kobylchenko Vadym Volodymyrovych
    Об’єктом дослідження єпроцес розвитку комунікативних умінь в осіб з порушеннями інтелектуального розвитку. Предмет дослідження –розвиток комунікативних умінь в учнів молодших класів з порушеннями інтелекту. Метадослідження –теоретично узагальнити та експериментально перевірити ефективність моделі та методики розвитку комунікативних умінь у молодших школярів з порушеннями інтелекту. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі розкрито значення комунікації в розвитку особистості дитини молодшого шкільного віку, висвітлено особливості розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями, описано специфіку розвитку комунікативної сфери в школярів зазначеної категорії. У другому розділі обґрунтовано й висвітлено критерії, рівні та методики діагностування розвитку комунікативних умінь у дітей із інтелектуальними порушеннями, досліджено станрозвитку комунікативних умінь в учнів із порушеннями інтелекту молодшого шкільного віку. У третьому розділі теоретично обґрунтовано і описаномодель розвитку комунікативних умінь в учнів молодших класів із порушеннями інтелекту засобами арт-терапії (на прикладі лялькотерапії), висвітлено методику проведення занять лялькотерапії в спеціальному навчальному закладі та проведено аналіз результативності формувальної частини експерименту. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук