eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Biesiedina Antonina Anatoliivna"

Зараз показуємо 1 - 10 з 10
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Методологічні засади діяльності Європейської мережі шкіл сприяння здоров’ю
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Бєсєдіна Антоніна Анатоліївна; Biesiedina Antonina Anatoliivna
    У статті висвітлено питання методологічних засад здоров’яспрямованої діяльності Європейської мережі шкіл сприяння здоров’ю. Встановлено основні теоретичні підходи, що покладені в основу вивчення даної проблеми: компетентнісний, особистісно орієнтований, холістичний. Сутність компетентнісного підходу полягає в тому, що акцентується увага на результаті освіти, який залежить від здоров’яспрямованої діяльності учнів. Особистісно орієнтований підхід забезпечує створення нових механізмів і технологій здоров’яспрямованої діяльності. Застосування холістичного підходу відповідає впорядкуванню здоров’яспрямованої діяльності в цілісну педагогічну систему.
  • Документ
    Модель організації діяльності європейської мережі шкіл сприяння здоров'ю країн Східної Європи
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Бєсєдіна Антоніна Анатоліївна; Biesiedina Antonina Anatoliivna
    У статті розглядаються наукові підходи до визначення структури організаційно-педагогічних засад діяльності Європейської мережі шкіл сприяння здоров'ю країн Східної Європи. Проаналізовано різні моделі шкіл сприяння здоров'ю. Розкрито зміст організаційно-педагогічних засад діяльності Європейської мережі шкіл сприяння здоров'ю країн Східної Європи.
  • Документ
    Оптимізація розвитку силових якостей в учнів професійно-технічних навчальних закладів шляхом використання вправ з обтяженням
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Бєсєдіна Антоніна Анатоліївна; Biesiedina Antonina Anatoliivna; Гудим Світлана Василівна; Hudym Svitlana Vasylivna; Гудим Микола Павлович; Hudym Mykola Pavlovych
    З метою аналізу та оптимізації тренувального процесу розвитку силових якостей юнаків професійно-технічних навчальних закладів із застосуванням вправ з опором на уроках фізичного виховання та в позанавчальний час було обстежено 28 учнів (юнаків) 15 років. Установлено статистично достовірний приріст показників рівня розвитку різних видів сили в юнаків. Виявлено проблеми й фактори, що регламентують ефективність розвитку силових якостей в учнів професійно-технічних навчальних закладів (юнаків) на заняттях з фізичної культури. Також обґрунтовано запропоновану програму покращення силових здібностей учнів старших класів та доведено її ефективність.
  • Документ
    Організаційно-педагогічні засади діяльностієвропейської мережі шкіл сприяння здоров’ю у країнах Східної Європи
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015) Бєсєдіна Антоніна Анатоліївна; Biesiedina Antonina Anatoliivna
    Дисертацію присвячено з’ясуванню організаційно-педагогічних засад діяльності Європейської мережі шкіл сприяння здоров’ю у країнах Східної Європи та окресленню можливостей використання прогресивного європейського досвіду в аспекті досліджуваної проблеми в Україні. Здійснено аналіз стану розроблення досліджуваної проблеми у вітчизняній педагогічній інноватиці та педагогічній компаративістиці. Уточнено понятійний апарат дослідження («сприяння здоров’ю», «Європейська мережа шкіл сприяння здоров’ю», «організаційно-педагогічні засади діяльності ЄМШСЗ»). Виокремлено етапи розвитку ЄМШСЗ. Схарактеризовано моделі діяльності ЄМШСЗ у країнах Східної Європи. З’ясовано нормативно-правові та організаційні засади діяльності Європейської мережі шкіл сприяння здоров’ю й визначено пріоритетні напрями здоров’яспрямованої діяльності шкіл сприяння здоров’ю у країнах Східної Європи. Обґрунтовано змістові та методичні засади діяльності ЄМШСЗ у країнах Східної Європи. Розроблено структурну модель процесу створення здоров’язбережувального середовища у школах сприяння здоров’ю України та методику визначення етапу розвитку освітньої установи як Школи здоров’я.
  • Документ
    Особливості функціонування національних шкіл сприяння здоров'ю країн Східної Європи
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Бєсєдіна Антоніна Анатоліївна; Biesiedina Antonina Anatoliivna
    У статті розглянуто особливості функціонування національних шкіл сприянняздоров'ю країн Східної Європи: Польщі, Чехії та РосійськоїФедерації. Стисло охарактеризовано діяльність проекту шкіл сприяння здоров'ю у цих країнах. Висвітлено основні напрями розвитку шкіл сприяння здоров'ю.
  • Документ
    Передумови виникненя Національної мережі шкіл сприяння здоров'ю
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Бєсєдіна Антоніна Анатоліївна; Biesiedina Antonina Anatoliivna
    У статті досліджено передумови становлення Національної мережі шкіл сприяння здоров'ю. Проаналізовано нормативно-правову базу зорієнтовану на забезпечення здорового способу життя у школах України. Акцентується увага на необхідності організації шкіл сприяння здоров'ю, їх готовності до участі в проекті.
  • Документ
    Понятійно-категоріальний апарат у дослідженнях з проблеми збереження та зміцнення здоров'я дітей
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Бєсєдіна Антоніна Анатоліївна; Biesiedina Antonina Anatoliivna
    У статті розглянуто понятійно-категоріальний апарат проблем збереження, зміцнення здоров'я та формування здорового способу життя. Проаналізовано різні підходи до тлумачень провідних понять у здоров'яспрямованій діяльності, таких, як здоров'я, здоровий спосіб життя, формування здорового способу життя, культура здоров'я, ціннісне ставлення до здоров'я. Здійснено аналіз літературних джерел щодо визначення поняття «health promotion».
  • Документ
    Управління діяльністю європейської мережі шкіл сприяння здоров’ю в Україні
    (2015) Бєсєдіна Антоніна Анатоліївна; Biesiedina Antonina Anatoliivna
    У статті висвітлено питання управління діяльністю та мережева взаємодія Європейської мережі шкіл сприяння здоров’ю. Виявлено такі рівні управління мережею: міжнародний, національний та регіональний. Міжнародний рівень управління діяльністю держав-учасниць Європейської мережі шкіл сприяння здоров’ю (ЄМШСЗ) керується відкритим методом координації, який полягає в обмеженні ролі наднаціональних органів влади ЄМШСЗ, контролю та узгодженні діяльності з міжнародними організаціями – Радою Європи, Європейським комітетом, Регіональним Бюро ВООЗ.На національному рівні – це національна координаційна рада, представлена міністерствами освіти та охорони здоров’я, та національний координатор. Регіональний рівень управління мережею розглядаємо в контексті діяльності шкіл сприяння здоров’ю, які діють на добровільних засадах, на основі ідеї співпраці та співробітництва.
  • Документ
    Формування ціннісного ставлення до здоров’я у студентів ЗВО засобами фізичної терапії
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Самодій Юлія; Samodii Yuliia; Бєсєдіна Антоніна Анатоліївна; Biesiedina Antonina Anatoliivna; Гудим Світлана Василівна; Hudym Svitlana Vasylivna; Гудим Микола Павлович; Hudym Mykola Pavlovych
    З метою зміцнення фізичного здоров’я, зменшення ризику розвитку захворювань з’ясовано та схарактеризовано основні засоби фізичної терапії щодо формування ціннісного ставлення до здоров’я: прикладні фізичні вправи та окремі елементи з різних видів спорту, цілісне використання прикладних видів спорту, природні умови та гігієнічні фактори. Розглянуто диференційне застосування засобів фізичної терапії й систематизовано освітні підходи до використання цих засобів студентами. Науково обґрунтовано і розроблено оздоровчо-освітню програму мотивації до здоров’я у студентів ЗВО, яка спрямована на зміцнення фізичного здоров’я, зменшення ризику розвитку захворювань, підвищення рівня мотивації до здоров’я студентів. Визначено, що одним із компонентів здорового способу життя та правильного його формування є фізичне виховання. Охарактеризовані умови фізкультурно-оздоровчих програм. Досліджено результати показників стану здоров’я студентів, оцінку їх рівня фізичної працездатності.
  • Документ
    Європейські шляхи розвитку ідей здоров’язбереження
    (2016) Бєсєдіна Антоніна Анатоліївна; Biesiedina Antonina Anatoliivna
    У статті охарактеризовано шляхи розвитку ідей здоров’язбереження в школах сприяння здоров’ю у країнах Східної Європи. Визначено пріоритетні напрями здоров’яспрямованої діяльності шкіл сприяння здоров’ю у країнах Східної Європи: для Польщі та Росії – оздоровчо-фізкультурний, для Чехії та Угорщини – профілактичний, для України – превентивно-освітній. Зазначено, що ідея проекту Європейської мережі шкіл сприяння здоров’ю є подальшим розвитком стратегії ВООЗ, сформованої в Оттавській Хартії, програмах «Здоров’я для всіх», «Здоров’я – 2020», «Європа – 2020».

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук