eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Bielova Olena Borysivna"

Зараз показуємо 1 - 16 з 16
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Peculiarities оf Aggression State оf the Junior Schoolchildren with Speech Development Disorders
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Bielova Olena Borysivna ; Бєлова Олена Борисівна
    У статті представлені результати дослідження стану агресії в молодших школярів із порушеннями мовленнєвого розвитку. За результатами підсумкового аналізу науково-методичних джерел було виділено три види та шість підвидів агресії й визначена їх симптоматика: саморегульований вид агресії вмістив контрольований і змагальний підвиди; прихований - захисний і депресивний; поведінковий - демонстративний і фізичний. Методи дослідження включали модернізовані малюнкові методики: «Малюнок неіснуючої тварини», «Малюнок моєї сім'ї», «Малюнок мого класу», на основі яких було виявлено особливості агресії та рівень її прояву в дітей із типовим психофізичним розвитком, із порушеннями мовлення, а також порівняли специфіку прояву агресії у трьох сферах: «Я-Особистість», «Я в сім'ї» та «Я в соціумі».
  • Документ
    Мовленнєва готовність до шкільного навчання дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення
    (2021) Bielova Olena Borysivna ; Бєлова Олена Борисівна
    Мета статті – здійснити теоретичний аналіз проблеми вивчення мовленнєвої готовності до школи старших дошкільників із тяжкими порушеннями мовлення. Методами дослідження є науково-теоретичне обґрунтування психолого-педагогічної літератури. Аналіз матеріалів дослідження довів, що в залежності від специфічності порушень центрального та периферичного відділів, мовленнєвий розвиток у дітей набуває певних особливостей. Визначено, що діти з тяжкими порушеннями мовлення мають стійкі своєрідні аномалії у формуванні компонентів мовленнєвої системи. У перспективі розглядатиметься мовленнєва готовність до школи в інших категоріях дітей старшого дошкільного віку з логопатологією.
  • Документ
    Організація сімейної навчально-превентивної роботи щодо запобігання агресії у молодших школярів з ПМР
    (ФОП Цьома С. П., 2017) Бєлова Олена Борисівна ; Bielova Olena Borysivna
    Стаття розкриває основні етапи сімейної навчально-превентивної роботи які направлені на формування у членів сім'ї взаєморозуміння та взаємоповаги. Корекційні заняття дозволяють батькам подивитись на себе очами власної дитини, зробити певні висновки та корективи у своїй поведінці. Дитина, має можливість відчути батьківські обов'яз¬ки, відповідальність, турботливість за власну родину.
  • Документ
    Особливості вивчення рівня прояву агресії у молодших школярів з нормальним мовленням та ПМР
    (2014) Бєлова Олена Борисівна; Bielova Olena Borysivna
    Стаття присвячена розробці психолого- педагогічних умов запобігання агресії у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку. Теоретичний аналіз з проблеми навчання й виховання дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку засвідчує, що недорозвинене мовлення негативно впливає на розвиток у них пізнавальних процесів та емоційно-вольової сфери.
  • Документ
    Особливості вивчення рівня прояву агресії у молодших школярів з нормальним мовленням та ПМР
    (ФОП Цьома, 2013) Бєлова Олена Борисівна; Bielova Olena Borysivna
    У нашій статті розглянуто аналіз дослідження стану агресії у молодших школярів з нормальним та порушеним мовленнєвим розвитком, особливості моделювання ними у свідомості типів поведінки, усвідомлення власних переживань та їх поведінка у життєвих ситуаціях
  • Документ
    Особливості дослідження агресії у молодших школярів з порушеннями мовленнєвого розвитку
    (2015) Бєлова Олена Борисівна; Bielova Olena Borysivna
    Стаття розкриває основні теоретичні та практичні методи дослідження агресії, що дозволили виявити особливості та рівень прояву агресії у дітей з нормальним мовленнєвим розвитком, фонетичним недорозвиненням мовлення, фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення та з нерізко вираженим загальним недорозвиненням мовлення. У першому блоці – досліджувалась неусвідомлена агресія. Діагностичний зміст блоку забезпечували модернізовані малюнкові методики, що вивчали стан агресії, а також модифікована методика, що виявляла моделювання типів поведінки у свідомості. У другому блоці вивчалася усвідомлена агресія, а саме, розуміння школярами свого стану та поведінки за опитувальником, та агресія у діях в мікро- (сім’я) і макрогрупах (колектив учнів з якими навчається дитина) (за методом невключеного спостереження).
  • Документ
    Особливості засвоєння граматичних форм словозміни у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку
    (2021) Бєлова Олена Борисівна; Bielova Olena Borysivna; Карча Ангеліна Миколаївна; Karcha Anhelina Mykolaivna
    У статті розглядаються наукові погляди щодо особливостей засвоєння граматичних форм словозміни у дітей старшого дошкільного віку. З’ясовано механізм порушення процесу засвоєння граматичних форм, вікові особливості засвоєння дітей граматичних форм; причини плутання родових значень прикметників; нездатність узгоджувати числівники і прикметники із іменниками; порушення морфологічного оформлення слів у реченні.
  • Документ
    Особливості прояву емоцій у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Bielova Olena Borysivna ; Бєлова Олена Борисівна
    Мета дослідження передбачає вивчення емоційних переживань у дітей дошкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку. Основними методами є модифікація проективних малюнкових, кольорових технік. Ми з’ясували, що в дошкільників з ПМР позитивні емоції розвинуті недостатньо, на що вказував середній та низький рівень їх прояву. Матеріали дослідження доводили, що діти не вміють розпізнавати та використовувати більшість емоцій у життєвих ситуаціях. Часто переважали негативні емоції, що впливали на взаємини в сім`ї, між однолітками, а також і на їх внутрішні переживання. У перспективі планується розробка навчально-корекційних занять, спрямованих на формування в дошкільників умінь розуміти та керувати власними емоційними переживаннями.
  • Документ
    Особливості розвитку звуковимови у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення
    (ФОП Цьома С.П., 2021) Бацура Юлія Олександрівна; Batsura Yuliia Oleksandrivna; Бєлова Олена Борисівна; Bielova Olena Borysivna
    Стаття розкриває особливості розвитку звуковимови у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення. У статті розглянуті питання класифікацій порушень мовлення та причини порушення звуковимови.
  • Документ
    Особливості розвитку зв’язного висловлювання у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку
    (ФОП Цьома С.П., 2021) Лобозінська Дар’я Василівна; Lobozinska Dar’ia Vasylivna; Бєлова Олена Борисівна; Bielova Olena Borysivna
    У статті розглядаються наукові погляди щодо формування та розвитку зв’язного мовлення. Розкриваються особливості розвитку зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з порушеним мовленнєвим розвитком.
  • Документ
    Особливості розуміння змісту оповідання дітьми старшого дошкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку
    (ФОП Цьома С.П., 2021) Суворова Ольга Володимирівна; Suvorova Olha Volodymyrivna; Бєлова Олена Борисівна; Bielova Olena Borysivna
    Стаття розкриває особливості розуміння змісту оповідання дітьми старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення. Було з’ясовано, що дітям із порушеннями мовлення притаманні: труднощі в розумінні та засвоєнні вербальної інформації; недостатнє розуміння усного мовлення; низький рівень смислових зв’язків між словами, що призводить до звуження семантичних полів
  • Документ
    Стан розвитку граматичної будови мовлення у дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення
    (ФОП Цьома С.П., 2021) Садовець Тетяна Миколаївна; Sadovets Tetiana Mykolaivna; Бєлова Олена Борисівна; Bielova Olena Borysivna
    У статті розглядаються наукові погляди щодо розвитку граматичної будови мовлення. Висвітлюється стан розвитку граматичної будови мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення (ІІІ рівня).
  • Документ
    Стан розвитку зв’язного мовлення у дошкільників з порушеннями мовлення
    (ФОП Цьома С.П., 2021) Кузів Микола Ігорович; Kuziv Mykola Ihorovych; Бєлова Олена Борисівна; Bielova Olena Borysivna
    У статті розглядається теоретичний огляд наукових джерел щодо розуміння зв’язного мовлення в структурі дитячої мовленнєвої сформованості. Розглянуто особливості розвитку зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення.
  • Документ
    Стан розвитку фонематичного сприйняття у дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення
    (ФОП Цьома С.П., 2021) Чумаченко Орина Сергіївна; Chumachenko Oryna Serhiivna; Бєлова Олена Борисівна; Bielova Olena Borysivna
    У статті розглядаються наукові погляди щодо сутності фонематичного сприйняття. Висвітлюється стан розвитку фонематичного сприйняття у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення.
  • Документ
    Теоретичне вивчення стану розвитку словотворення у дітей дошкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку
    (ФОП Цьома С.П., 2021) Кеба Анастасія Юріївна; Keba Anastasiia Yuriivna; Бєлова Олена Борисівна; Bielova Olena Borysivna
    У статті розглядаються науковотеоретичні погляди щодо поняття «словотворення». Описано закономірності розвитку словотворення у дітей з типовим психофізичним розвитком, а також вивчено особливості засвоєння словотворення дітьми старшого дошкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку.
  • Документ
    Теоретичний аналіз терміну «готовність» до шкільного навчання дітей старшого дошкільного віку
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Bielova Olena Borysivna ; Бєлова Олена Борисівна
    Мета дослідження – здійснити теоретичний аналіз терміну «готовність» та розкрити сутність суміжних понять: «готовність до навчання», «готовність до школи», «підготовка до школи», «шкільна зрілість». Основними методами дослідження є теоретичний аналіз психолого-педагогічної літератури. Аналіз матеріалів дослідження довів, що не існує єдиної позиції щодо поняття «готовності» дитини до школи, але кожне з них включає у свій зміст багаторівневе утворення, у якому закладено взаємопов’язані між собою компоненти, і відсутність одного з них може призвести до дисбалансу у структурі майбутнього школяра. У перспективі розглядатиметься психолого-педагогічні компоненти готовності дітей старшого дошкільного віку до шкільного навчання.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук