eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Bevz Olena Pavlivna"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Використання електронного навчального курсу під час підготовки майбутніх учителів англійської мови
    (2015) Бевз Олена Павлівна; Bevz Olena Pavlivna
    У статті досліджено призначення електронного навчального курсу в навчально-освітньому процесі підготовки майбутніх учителів англійської мови. Визначено нормативну базу розроблення ЕНК та етапи його створення. Окреслено переваги використання електронного курсу як для студентів, так і для викладачів, які забезпечуються функціональними можливостями систем управління освітніми ресурсами навчального порталу. Охарактеризовано типи електронних ресурсів і складові частини ЕНК.
  • Документ
    Педагогічна підтримка особистісного саморозвитку обдарованих підлітків у школах США
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Бевз Олена Павлівна; Bevz Olena Pavlivna
    Дослідження присвячено вивченню та теоретичному обґрунтуванню організаційно-педагогічних засад педагогічної підтримки особистісного саморозвитку обдарованих підлітків у школах США. Уточнено сутність поняття «педагогічна підтримка особистісного саморозвитку обдарованих підлітків у школах США» на основі трактування таких його складових, як «педагогічна підтримка», «особистісний саморозвиток обдарованих підлітків», «обдарованість». Проаналізовано феномен педагогічної підтримки у контексті особистісно-орієнтованого підходу в освіті обдарованих дітей США. Окреслено адміністративно-правові та з’ясовано змістові, процесуальні та методичні засади педагогічної підтримки особистісного саморозвитку обдарованих підлітків в академічному, соціальному, емоційному і кар’єрному напрямах. Визначено типи програм, в межах яких реалізуються вказані напрями, та моделі педагогічної підтримки особистісного саморозвитку обдарованих підлітків. Окреслено можливості творчого використання позитивного досвіду американської школи в аспекті досліджуваної проблеми в Україні.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності