Перегляд за Автор "Antipova V. M."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Формування інтелектуальних умінь майбутніх інженерів-будівельників у процесі вивчення теми «Зовнішнє та внутрішнє опорядження будівель і споруд»(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Базурін Віталій Миколайович; Bazurin Vitalii Mykolaiovych; Антіпова В. М.; Antipova V. M.Інтелектуальні уміння є важливими складовими професійної компетентності інженера-будівельника. У процесі вивчення теми «Зовнішнє та внутрішнє опорядження будівель і споруд» у курсі дисципліни «Новітні матеріали і конструкції, реновація будівель і споруд» формуються спеціальна компетентність «володіння технологічними процесами при зведенні, опорядженні та експлуатації будівель і споруд». Складовими цієї компетентності є відповідні інтелектуальні уміння: аналізувати характеристики різних способів і технологій зовнішнього і внутрішнього опорядження будівель і споруд; виділяти їх істотні ознаки; визначати фізичні та хімічні властивостей конструкційних матеріалів, які використовуються для зовнішнього та внутрішнього опорядження; порівнювати різні способи зовнішнього і внутрішнього опорядження будівель і споруд; порівняння технологічних процесів здійснення опоряджувальних робіт, встановлювати їх спільні риси і відмінності; узагальнювати відомості про різні способи, технології і матеріали для опоряджувальних робіт; визначати оптимальні варіанти зовнішнього та внутрішнього опорядження будівель і споруд; добирати конкретні способи зовнішнього та внутрішнього опорядження будівлі; вибирати матеріали відповідно до вимог; проектувати будинки з використанням сучасних технологій зовнішнього та внутрішнього опорядження будівель і споруд; моделювати вплив шкідливих факторів на зовнішні і внутрішні поверхні будівель з урахуванням способів і технологій опорядження; добирати оптимальні способи і оптимальні технології зовнішнього і внутрішнього опорядження будівлі з урахуванням фізико-хімічних і техніко-економічних показників; уміти вирішувати проблеми, які виникають у процесі виконання опоряджувальних робіт. У статті визначено критерії оцінювання рівня сформованості даних умінь, а також показники рівнів сформованості цих умінь. У статті доводиться необхідність застосування комплексних завдань з теми «Зовнішнє та внутрішнє опорядження будівель і споруд» з метою забезпечення оптимального розвитку інтелектуальних умінь майбутніх інженерів-будівельників.