eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Andrieieva Olena Valeriivna"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    До питання формування естетичної компетентності в учнів з особливими освітніми потребами
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Андрєєва Олена Валеріївна; Andrieieva Olena Valeriivna
    У статті проаналізовано теоретичні основи формування естетичної компетентності в учнів з особливими освітніми потребами. На основі опрацювання психолого-педагогічної літератури здійснено огляд понять «компетенція» і «компетентність». Визначено вагому роль розвитку естетичної компетентності як складової структури компетентнісного розвитку дитини. Окреслено специфіку формування, види та змістові складові естетичної компетентності учнів з особливими освітніми потребами. Акцентовано увагу на естетичних заняттях, як засобу формування естетичної компетентності в учнів зазначеної категорії.
  • Документ
    Особливості формування естетичної компетентності в учнів із затримкою психічного розвитку засобом театральної діяльності
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Андрєєва Олена Валеріївна; Andrieieva Olena Valeriivna; Дегтяренко Тетяна Миколаївна; Dehtiarenko Tetiana Mykolaivna
    Об’єктом дослідження є процес формування естетичної компетентності в учнів із затримкою психічного розвитку. Предмет дослідження – особливості формування естетичної компетентності в учнів із затримкою психічного розвитку засобом театральній діяльності. Мета дослідження – теоретично узагальнити і експериментально перевірити ефективність театральної діяльності як засобу формування естетичної компетентності у дітей із затримкою психічного розвитку. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі подані теоретичні основи формування естетичної компетенції в учнів із затримкою психічного розвитку. У другому розділі розкрито критерії визначення стану сформованості естетичної компетентності в учнів із затримкою психічного розвитку; проаналізовано стан сформованості естетичної компетентності в учнів із затримкою психічного розвитку. У третьому розділі визначено особливості формування естетичної компетентності в учнів із затримкою психічного розвитку засобом театральної діяльності, зокрема методику застосування елементів театральної діяльності в спеціальному навчальному закладі. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження. Окремі результати дослідження було представлено на VІІІ Міжнародній науково-практичній конференції студентів та молодих учених «Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців» (травень 2021 р., м. Суми); під час участі у VІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (листопад 2021 р., м. Суми). Матеріали магістерського дослідження висвітлені у 2 публікаціях. Загальний обсяг роботи – 83 сторінки, з них – 65 сторінок основного тексту, 43 джерела.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук