Перегляд за Автор "Akalovych Maryna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Академічна мобільність як складова професійної підготовки здобувачів вищої мистецької освіти: теоретико‐методичний аспект(2023) Акалович Марина; Akalovych Maryna; Бойченко Марина Анатоліївна; Boichenko Maryna Anatoliivna; Чистякова Ірина Анатоліївна; Chystiakova Iryna AnatoliivnaУ статті висвітлено теоретико‐методичний аспект академічної мобільності як складової професійної підготовки здобувачів вищої мистецької освіти. Окреслено види музичної діяльності, що реалізуються в проєктах академічної мобільності здобувачів вищої музичної освіти, а саме: говоріння,слухання, навчання, викладання, відвідування, обмін, практика, створення,імпровізація, виконання, рефлексія. Як теоретико‐методичне підґрунтя академічної мобільності здобувачів вищої мистецької освіти схарактеризовано модель «мережі мистецької практики» Кетлін Коссенс, що дозволяє глибше усвідомити різноманітні способи інтеркультурного музикування та їхній вплив на музичні практики й ідентичність здобувачів вищої музичної освіти,залучених до програм академічної мобільності.Документ Активне музикування як засіб формування уявлень про музикув дітей дошкільного віку(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2024) Пушкар Лариса Вікторівна; Pushkar Larysa Viktorivna; Лобова Ольга Володимирівна; Lobova Olha Volodymyrivna; Акалович Марина; Akalovych MarynaУ статті висвітлено сутність активного музикування та його значення в формуванні уявлення про музику в дітей дошкільного віку. Наголошено на впливовості музичного мистецтва на цілісний і всебічний розвиток особистості дитини дошкільного віку; окреслено його полі функціональність, а саме: навчальні, виховні та розвивальні функції (засіб естетичного виховання та естетичного розвитку, засіб формування морального обличчя дитини; розширення кругозору вихованців; засіб активізації розумових здібностей; засіб фізичного розвитку; засіб емоційного розвиток дітей; удосконалення творчих здібностей та уяви; розвиваються універсальні здібності); комунікативна, реабілітаційна, корекційна, компенсаторна, психогігієнічна, релаксаційна, драматургічні функції. Конкретизовано характеристику термінів «активність», «активна особистість» та «музикування». Активне музикування у дослідженні схарактеризовано як манеру музичної комунікації, процес озвучення музичного твору через активне залучення дітей до комплексної музичної діяльності (рецептивного й активного слухання музики, виконання нескладних музичних творів, пісень, до музично-рухової інтерпретації музичних творів тощо) з метою формування духовного потенціалу особистості, ціннісних орієнтацій та уявлень про музику, а також задоволення потреб у музично-художньому переживанні. Серед завдань активного музикування визначено такі: формування уявлень про музику дітей дошкільного віку, виховання любові та інтересу дітей до музики; сприяння виникненню і формуванню музичного смаку на основі отриманих вражень і уявлень про музику; ознайомлення дітей з елементарними музичними поняттями; сприяння розвитку навичок активного слухання музики, співів, гри на елементарних музичних інструментах, музично-ритмічного руху;розвиток творчої активності в усіх доступних дітям видах музичної діяльності.