Наукові видання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові видання за Автор "Tytovych Andrii Oleksandrovych"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Features of the Mental States of Athletes and Dancers and Their Correction to Increase Competitive Efficiency(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2025) Титович Андрій Олександрович; Головченко Олексій Іванович; Tytovych Andrii Oleksandrovych; Holovchenko Oleksii IvanovychThe monograph discusses modern approaches to the individualization of the training process based on taking into account the mental state of athletes. On the basis of experimental research and practical experience, a theoretical analysis of the problem of the relationship between the effectiveness of sports activities and the mental state of athletes has been carried out; signs of mental states of athletes have been identified, contributing to the increase of individual indicators when performing exercises with a predominant manifestation of complex coordination, endurance and speed-strength qualities; signs of a mental state adequate to the goals and conditions of performing exercises have been identified, distinguishing specific tasks facing the athlete in the process of performing them in training; methods have been developed to assess the correspondence of the mental state that arises in an athlete before performing exercises to their specifics and specific training tasks in order to individualize his training process. Considerable attention is paid to determining the prognostic and informative signs of the mental state of athletes, which can be used to individualize their training process and assess the success of their training activities. It is very difficult to analyse the art of our time because we are always in a psychological field, of which dance is a part, and it is the aesthetic dominant in society. Choreography has a prominent place among the arts. Its uniqueness lies in the prediction of world perception both by thought and by the experience of this thought. Dance is a work of art created by a person. A person is an individual who is a combination of psychological and physiological factors. The combination of these factors constantly gives rise to various forms, and that is why they are called the world of art. A choreographic performance has magical power and is a sensation and perception, an insight and a distinction, all combined into one. The psychology of a dancer's personality can explain many aspects of their work, but not the result. Physiology, on the other hand, determines the outcome of dance activity, not its aspects. Dance is inherently multifaceted. By building a system of psychological comfort, it makes it possible to compensate for negative emotions and helps transform them into positive ones. The artist's awareness of dance contributes to the development of self-awareness and self-importance. For a wide range of teachers, specialists, teachers, scientists, graduate students, students.Документ Креативна індивідуальність особистості(2025) Титович Андрій Олександрович; Юденко Оксана; Хацаюк Олександр; Tytovych Andrii Oleksandrovych; Yudenko Oksana; Khatsaiuk OleksandrМонографія присвячена комплексному дослідженню теоретико-методологічних і практичних аспектів розвитку творчого середовища в закладах вищої освіти (вищих військових навчальних закладах, закладах вищої освіти зі специфічними умовами навчання). У науковій праці висвітлено сучасні підходи до організації педагогічного процесу, що сприяють становленню атмосфери співтворчості, натхнення та професійної самореалізації. Автори аналізують сутність творчої атмосфери як важливого чинникаефективної педагогічної діяльності, зокрема через призму соціально-психологічного клімату в колективі, взаємодію між викладачами та здобувачамивищої освіти, а також застосування інноваційних методик навчання. Значна увага приділяється питанням мотивації педагогів до творчості, розвитку їхньої креативності та впровадження сучасних педагогічних технологій. У монографії представлено результати емпіричних досліджень, практичнікейси та рекомендації щодо створеннясприятливого творчого середовища узакладах вищої освіти. Перший розділ монографії присвячений визначенню сутнісних характеристик поняття – «творчість» та творча педагогічна і інноваційна (креативна) діяльність; проаналізовано зміст педагогічної діяльності та педагогічної творчості та розкрита структура здібностей, як одного з основних факторів, що сприяють творчій педагогічній діяльності. Теоретично ми дослідили поняття «атмосфери» в колективі та розглянули поняття «творча індивідуальність», яке розглядається нами як ефективна технологія, за допомогою якої можна направити педагогічну творчу діяльність в русло інноваційної діяльності. Нами обґрунтовано, що джерелом прояву творчоїі ндивідуальності людини є натхнення, тому ми зупинились і на розкритті цього поняття, яке нами розглядається як творчий стан людини. Другий розділ монографії присвячений розробці та експериментальному підтвердженні взаємозв’язку творчої атмосфери в педагогічному колективі та прояву творчої індивідуальності людини. Викладено основні фактори, які характеризують показники атмосфери в колективі як соціально-психологічної умови прояву творчої індивідуальності людини в групі; проаналізовано результати експерименту, представлені методичні рекомендації щодо поліпшення атмосфери в групі та прояву творчої індивідуальності людини. Колективна монографія буде корисною для науковців, викладачів, керівників різних рівнів закладів вищої освіти, здобувачів вищої освіти та всіх, хто цікавиться питаннями інноваційного розвитку освіти та особистісного креативного розвитку.