Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Автор "Kyryliuk Hanna Vasylivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Соціальна робота з дітьми трудових мігрантів(2020) Горбатко Альона Олександрівна; Horbatko Alona Oleksandrivna; Кирилюк Ганна Василівна; Kyryliuk Hanna VasylivnaРоботу присвячено розкриттю концептуально – методичних аспектів взаємодії соціального працівника з дітьми трудових мігрантів та членами їх сімей засобами соціальної роботи. У роботі проаналізовано теоретичні аспекти соціально-психологічних детермінант психологічного сирітства трудових мігрантів України. Розкрито причини, які впливають на формування в подальшому девіантної поведінки у підлітків. Автором здійснено спробу розробити ефективні шляхи вдосконалення механізму соціальної роботи з соціальними сиротами.Документ Технологія соціальної профілактики ігрової залежності учнів підліткового віку(2020) Заїка Ірина Миколаївна; Zaika Iryna Mykolaivna; Кирилюк Ганна Василівна; Kyryliuk Hanna VasylivnaУ роботі теоретично обґрунтовано, розроблено та апробовано технологію соціальної профілактики ігрової залежності учнів підліткового віку як фактору зниження рівня суспільної девіації. Автором визначено соціально-психологічні характеристики портрету ігрозалежних учнів підліткового віку, наслідки ігрової залежності, а також розкрито технологічний потенціал соціально-педагогічного тренінгу як засобу соціальної профілактики ігроманії підлітків.Документ Формування соціальної активності молодших школярів засобами соціально-педагогічної діяльності(2020) Лапін Владислав Костянтинович; Lapin Vladyslav Kostiantynovych; Кирилюк Ганна Василівна; Kyryliuk Hanna VasylivnaРоботу присвячено розкриттю теоретичних і методичних аспектів формування соціальної активності молодших школярів засобами соціально-педагогічної діяльності. У роботі визначено сутність, структуру та загальні закономірності процесу формування соціальної активності молодших школярів, а також схарактеризовано сучасні підходи до її формування засобами соціально-педагогічної діяльності. Автором здійснено спробу розробити методичні рекомендації щодо використання засобів соціально-педагогічної діяльності у процесі соціально орієнтованого навчання і виховання молодших школярів.