Навчальні видання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Навчальні видання за Автор "Kalenyk Mykhailo Viktorovych"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Виробнича педагогічна практика студентів бакалаврів спеціальності 014 Cередня освіта (Фізика)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Завражна Олена Михайлівна; Zavrazhna Olena Mykhailivna; Салтикова Алла Іванівна; Saltykova Alla Ivanivna; Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo Viktorovych; Пухно Світлана Валеріївна; Pukhno Svitlana ValeriivnaПосібник призначено для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр», які проходять педагогічну практику на базі загальноосвітніх шкіл. Посібник містить основні рекомендації щодо проходження педагогічної практики майбутніх вчителів фізики. Мета пропонованого посібника – допомогти студентам оволодіти технологією проведення уроків з фізики та математики, сформувати їх професійну компетентність. Рекомендується для студентів IV курсів очної форми навчання і викладачів.Документ Питання загальної методики навчання фізики(2000) Каленик Віктор Іванович; Kalenyk Viktor Ivanovych; Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo ViktorovychУ першому українському навчальному посібнику для студентів фізико-математичних факультетів педагогічних університетів та інститутів розглядаються питання загальної методики навчання фізики, що безпосередньо пов’язані з організацією сучасного навчального процесу. Структура і зміст посібника мають суттєві відмінності від тих, що були видані в СРСР. Зміст посібника відображає результати викладацької та дослідницької роботи його авторів і має на меті узагальнення (інтеграцію) позитивних якостей різних підходів до організації навчального процесу з фізики, що відомі з кінця 19-го століття. В основу посібника покладена інтегративна модель процесу навчання, що створена В. І. Калеником.Документ Істотні ознаки компонентів змісту шкільного курсу фізики(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2025) Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo ViktorovychЗміст теми або розділу шкільного курсу фізики являє собою систему його компонентів: фізичних явищ, понять (у тому числі і понять про фізичні величини), законів, фундаментальних фізичних експериментів, теорій, приладів і технічних пристроїв, способів діяльності. Зміст кожного компонента розкривається за допомогою системи тверджень про його істотні ознаки, які утворюють навчальний матеріал. Здобувачі повинні його розуміти, зберігати у довготривалій пам’яті, вміти обґрунтовувати або ілюструвати конкретними прикладами, застосовувати до різноманітних ситуацій. У навчально-методичному посібнику описуються істотні ознаки компонентів змісту шкільного курсу фізики. Посібник рекомендовано для використання викладачами, студентами фізико-математичних факультетів, вчителями фізики, здобувачами освіти.