Дошкільна освіта: від традицій до інновацій
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Дошкільна освіта: від традицій до інновацій за Автор "Butenko Vita Hryhorivna"
Зараз показуємо 1 - 12 з 12
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання нетрадиційних технік зображувальної діяльності в сучасному закладі дошкільної освіти(ФОП Цьома С. П., 2022) Булах Катерина; Bulakh Kateryna; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaУ статті здійснено класифікацію груп нетрадиційних технік зображувальної діяльності; визначено методи роботи дітей дошкільного віку з різними матеріалами; розкрито функції, етапи, форми роботи щодо використання нетрадиційних технік зображувальної діяльності в сучасному закладі дошкільної освіти.Документ Дидактична гра як засіб формування уявлень дітей дошкільного віку про геометричні фігури та форми предметів(ФОП Цьома С. П., 2022) Петренко Катерина; Petrenko Kateryna; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaУ статті висвітлено сутність категорії «дидактична гра»; охарактеризовано її структуру, значення; визначено потенціал дидактичних ігор у формуванні уявлень дітей дошкільного віку про геометричні фігури та форми предметів.Документ Морально-етичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами казок В. Сухомлинського(ФОП Цьома С. П., 2022) Кириченко Максим; Kyrychenko Maksym; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaУ статті схарактеризовано ефективні форми роботи з дітьми старшого дошкільного віку у морально-етичному вихованні засобами казок В. Сухомлинського; визначено потенціал казок В. Сухомлинського в морально-етичному вихованні дітей старшого дошкільного віку.Документ Організація дистанційного навчання в закладі дошкільної освіти в умовах воєнного стану(ФОП Цьома С. П., 2022) Роговець Анастасія; Rohovets Anastasiia; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaУ статті встановлено алгоритм організації дистанційного навчання в закладі дошкільної освіти; визначено форми та інструменти спілкування при дистанційному навчанні дітей дошкільного віку; розкрито методичні аспекти організації дистанційного навчання дітей дошкільного віку в умовах воєнного стану.Документ Організація освітнього процесу в різновіковій групі сучасного закладу дошкільної освіти(ФОП Цьома С. П., 2022) Олійник Анастасія; Oliinyk Anastasiia; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaУ статті встановлено та висвітлено основні аспекти організації освітнього процесу в різновіковій групі: принципи комплектування груп; планування освітнього процесу; дотримання методичних аспектів організації життєдіяльності дітей різновікового об’єднання; створення предметно-розвивального простору.Документ Полікультурне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами ігрової діяльності(ФОП Цьома С. П., 2022) Шинкаренко Марина; Shynkarenko Maryna; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaУ статті уточнено сутність категорій «полікультурність», «полікультурне виховання», «ігрова діяльність»; визначено педагогічний потенціал ігрової діяльності як засобу полікультурного виховання дітей старшого дошкільного віку, який розкрито у когнітивній, розвивальній, виховній, діяльнісній, аксіологічній, творчій, сугестивній функціях.Документ Праця як засіб морального виховання дітей старшого дошкільного віку(ФОП Цьома С. П., 2022) Левченко Лілія; Levchenko Liliia; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaУ статті уточнено сутність поняття «моральне виховання»; схарактеризовано основні види трудової діяльності дітей старшого дошкільного віку; визначено потенціал праці в моральному вихованні дітей старшого дошкільного віку.Документ Стимулювання інтересу здобувачів початкової освіти до творчої, самостійної та дослідницької діяльності(ФОП Цьома С. П., 2022) Устинова Любов; Ustynova Liubov; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaУ статті висвітлено сутність базової категорії «інтерес»; визначено етапи послідовного переходу від одного якісного стану до іншого при формуванні інтересу до творчої, самостійної та дослідницької діяльності здобувачів початкової освіти.Документ Українська казка в сучасному закладі дошкільної освіти(ФОП Цьома С. П., 2022) Тронько Вікторія; Tronko Viktoriia; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaУ статті встановлено потенціал використання української народної казки в сучасному закладі дошкільної освіти; систематизовано специфічні особливості української народної казки; уточнено класифікацію видів українських народних казок та наведено їх приклади; схарактеризовано особливості підготовки вихователів до роботи з казкою та прийоми роботи з нею.Документ Форми партнерської взаємодії закладу дошкільної освіти та сім’ї(ФОП Цьома С. П., 2022) Бурба Катерина; Burba Kateryna; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaУ статті визначено основні положення, які визначають зміст, організацію і методику спільної роботи закладу дошкільної освіти та сім’ї та завдання цієї роботи; уточнено кроки до партнерства в означеному напрямі; систематизовано форми партнерської взаємодії закладу дошкільної освіти та сім’ї.Документ Формування екологічної культури дітей старшого дошкільного віку засобами ігрової діяльності(Суми: ФОП Цьома С.П., 2022) Коваленко Іванна; Kovalenko Ivanna; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaУ статті уточнено сутність феномену «екологічна культура»; схарактеризовано компоненти екологічної культури дітей старшого дошкільного віку; визначено можливості використання ігрової діяльності як засобу формування екологічної культури дітей старшого дошкільного віку.Документ Інтелектуальна готовність дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі(ФОП Цьома С.П., 2022) Лебідь Мирослав; Lebid Myroslav; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaУ статті висвітлено сутність базових категорій «готовність», «інтелектуальна готовність»; визначено основні компоненти інтелектуальної готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі.