Статті
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті за Автор "Sbruieva Alina Anatoliivna"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Детермінанти розвитку реформаційної педагогіки кінця XIX – початку XX століть: досвід системного аналізу(2014) Сбруєва Аліна Анатоліївна; Sbruieva Alina Anatoliivna; Осьмук Наталія Григорівна; Osmuk Nataliia HryhorivnaВ умовах входження України до європейського освітнього простору значно зростає потреба освітніх змін, що забезпечують швидку адаптацію до нових суспільних вимог. З огляду на це, значної ваги набуває вивчення чинників, закономірностей, тенденцій реформування у сфері освіти окремих країн і регіонів періоду розвитку індустріального й постіндустріального суспільств. Об᾽єктом історико-педагогічного аналізу запропонованої статті є процес становлення й розвитку складових реформаторської педагогіки кінця XIX – першої третини XX століть як освітнього феномену, що ілюструє одну з можливих форм прояву педагогічно-наукової ініціативи приведення школи у відповідність до вимог життя. Методологічною основою дослідження стали основні положення сучасної теорії освітніх змін.Документ "Нація у небезпеці": двадцять років американської освітньої реформи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2003) Сбруєва Аліна Анатоліївна; Sbruieva Alina AnatoliivnaУ статті зроблений докладний аналіз доповіді «Нація у небезпеці» (1983 р.), ідеї якої склали ідеологічну основу реформ американського шкільництва у 80-90-х рр. ХХ ст. Показаний вплив ідей, сформульованих у доповіді, на освітню політику США у наступні двадцять років.Документ Нові підходи до створення альтернативних шкіл: сучасний досвід реформування середньої освіти США(Видавництво Житомирського державного університету імені Івана Франка, 2007) Сбруєва Аліна Анатоліївна; Sbruieva Alina AnatoliivnaУ статті проаналізовано особливості функціонування інноваційних освітніх мереж як принципово нової технології розвитку шкіл нового типу в США. З’ясовано основоположні типологічні характеристики, напрями та умови ефективності діяльності інноваційних освітніх мереж.Документ Проблеми, суперечності та перспективи розвитку танцювальної освіти в сучасній американській школі(2016) Сбруєва Аліна Анатоліївна; Sbruieva Alina Anatoliivna; Сбруєв Микола Георгійович; Sbruiev Mykola HeorhiiovychУ статті в історичному контексті розглянуто проблеми й суперечності, з якими стикається танцювальна освіта в сучасній школі Сполучених Штатів Америки; подано огляд підходів до викладання танців в американських школах; виокремлено ключові історичні постаті в історії танцювальної освіти США та показано їх вплив на формування традицій танцювальної освіти; висвітлено проблеми професійного статусу вчителів танців; показано позитивний вплив танцювальної освіти на розвиток дитини; схарактеризовано зміст національних стандартів із танцювальної освіти К-12 ARTS та доведено їх інноваційний вплив на розвиток освітньої практики в досліджуваній сфері в сучасних умовах.Документ Університет світового класу: характеристики, механізми визначення статусу, умови створення(Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, 2009) Сбруєва Аліна Анатоліївна; Sbruieva Alina AnatoliivnaУ статті здійснено систематизацію поглядів провідних зарубіжних експертів на специфічні функціональні характеристики університету світового класу, сформульовані умови, за яких університет може досягти міжнародного статусу, визначені перспективи створення університету світового класу в Україні.Документ Інтернаціоналізація вищої освіти: сутність поняття та системні зміни парадигми(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2001) Сбруєва Аліна Анатоліївна; Sbruieva Alina AnatoliivnaУ статті здійснений аналіз підходів до визначення поняття “інтернаціоналізація вищої освіти” (ІВО), що існують у сучасних американських, західноєвропейських, австралійських та міжнародних дослідженнях, подана порівняльна таблиця, у якій відображені системні зміни парадигми міжнародної вищої освіти.