Статті
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті за Автор "Osmuk Nataliia Hryhorivna"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Cтановлення загально-теоретичних основ педагогічної типології в українській науковій думці першої третини ХХ століття(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2017) Осьмук Наталія Григорівна; Osmuk Nataliia HryhorivnaСтаттѐ присвѐчена дослідження процеса становленнѐ й розвитку основ педагогічної типології ѐк наукової галузі в українській науково-педагогічній думці першої третини XX століттѐ. Розглѐнуто формуваннѐ методологічних засад, що створили загально-теоретичні основи розробки класифікацій течій Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2017, № 6 (70) 194 реформаторської педагогіки в наукових дослідженнѐх С. Ананьїна, Г. ГоталоваГотліба, Я. Мамонтова, О. Музиченка, В. Петрусѐ. З’ѐсовано особистий внесок науковців у становленнѐ педагогічної типології ѐк науково-практичної галузі, що стала фундаментом української компаративістики.Документ Детермінанти розвитку реформаційної педагогіки кінця XIX – початку XX століть: досвід системного аналізу(2014) Сбруєва Аліна Анатоліївна; Sbruieva Alina Anatoliivna; Осьмук Наталія Григорівна; Osmuk Nataliia HryhorivnaВ умовах входження України до європейського освітнього простору значно зростає потреба освітніх змін, що забезпечують швидку адаптацію до нових суспільних вимог. З огляду на це, значної ваги набуває вивчення чинників, закономірностей, тенденцій реформування у сфері освіти окремих країн і регіонів періоду розвитку індустріального й постіндустріального суспільств. Об᾽єктом історико-педагогічного аналізу запропонованої статті є процес становлення й розвитку складових реформаторської педагогіки кінця XIX – першої третини XX століть як освітнього феномену, що ілюструє одну з можливих форм прояву педагогічно-наукової ініціативи приведення школи у відповідність до вимог життя. Методологічною основою дослідження стали основні положення сучасної теорії освітніх змін.Документ Загальнотеоретичні основи періодизації вивчення й використання реформаторської педагогіки у вітчизняній та українській педагогічній думці кінця ХIX – початку XXI століть(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2016) Осьмук Наталія Григорівна; Osmuk Nataliia HryhorivnaУ статті досліджено особливості вивчення теорії і практики зарубіжної реформаторської педагогіки у вітчизняній та українській педагогічній думці кінця XIX – початку XXI століть. На підставі виокремлених провідних тенденцій вивчення явища й обґрунтованих критеріїв простежено методологічну та змістову ґенези вивчення теорії реформаторської педагогіки й особливості використання її новаційного досвіду, запропоновано авторську періодизацію вивчення теорії і практики зарубіжної реформаторської педагогіки у вітчизняній та українській педагогічній науці вказаного періоду.Документ Методика А. С. Макаренка: новаторство теоретико-практичних засад(2013) Осьмук Наталія Григорівна; Osmuk Nataliia HryhorivnaУ статті охарактеризовано процес формування новаторського теоретико-практичного підґрунтя виховної системи А. С. Макаренка в умовах утвердження соціалістичного устрою суспільства, розробки методологічних основ радянської педагогіки та нового етапу розвитку прогресивної зарубіжної педагогіки початку XX століття. Акцентовано увагу на провідних складових авторської системи видатного педагога, обумовлених найголовнішим завданням − вихованням нової людини. Здійснено порівняльний аналіз ідей А. С. Макаренка й зарубіжних педагогів-новаторів досліджуваного періоду. Доведено суголосність прогресивних ідей виховання зарубіжної та вітчизняної педагогіки.Документ Організаційно-педагогічні особливості розвитку установ освіти національних меншин для дітей дошкільного віку у Чернігівській губернії (20-30-ті рр. ХX ст.)(Херсонський державний університет, 2017) Осьмук Наталія Григорівна; Osmuk Nataliia Hryhorivna; Сидоренко Наталія Володимирівна; Sydorenko Nataliia VolodymyrivnaСтаття присвячена дослідженню проблеми становлення й розвитку закладів національних меншин системи соціального виховання Наркомосу УСРР для дітей дошкільного віку у Чернігівській губернії у 20-30-х роках ХХ століття. Розглянуто соціальні й педагогічні умови становлення мережі установ, охарактеризовано труднощі їх функціонування, зʼясовано концептуальні педагогічні засади їх виховної системи.